• weetje hoe lullig weete jullie nog da ik echte uggs ging kope?
    gistere was ik in de v&d met men ma en wat blijkt
    de leveransier had ze niet geleverd omdat de v&d ze te goed koop had gezet dus het mocht niet meer.
    ik was niet de enige die daar aan kwam voor de uggs.
    ik vind het onwijs dom als je ze toch niet gaat verkopen zet je ze toch niet in een reclame folder?
    ze hebbe wel meer dan 20 mense teleurgesteld.


    ze moge van mij de mazzele krijgen.

    (cat)


    =

    Strobelight schreef:
    Dat zuigt wel, maarja. Ik heb nep-uggs, wat boeit het nu of ze echt zijn of niet ? De echte gaan misschien langer mee maar dan nog, ik koop 5 paar nep-uggs voor de prijs waar jij echte uggs mee koopt. (:

    Hoppa :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nightingale schreef:
    Schattie, geloof me: echte Uggs zijn niet te krijgen voor onder de 180 euro, de lange dan. Als het echte zijn hebben de mensen van Ugg Australia zelf een prijs afgesproken met de leveranciers.




    jrwerl die enkel uggs voor 150 :''D


    =

    dat zuigt echt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Funk schreef:
    ugg's zijn toch lelijk ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Funk schreef:
    ugg's zijn toch lelijk ;x


    Hélémaal mee eens.


    Alleen maar tranen van geluk

    NYC schreef:
    Dat is echt balen zeg!

    je kunt ook gewoon nep uggs kopen:Y). je wilt wel de echte maar nepper zijn ook leuk:9~. en mij boeit het nie als ze van merk of geen merk zij....want ik kan merk toch nie kopenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    dat is echt kut. :O

    Oke sorry maar dat is best grappig x] Ja, ik doe soms aan leedvermaak ;x maar wel zielig voor je hoor [a]


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Comely schreef:
    Oke sorry maar dat is best grappig x] Ja, ik doe soms aan leedvermaak ;x maar wel zielig voor je hoor [a]



    dan ken je mijn broer nog nie x''D


    =