• [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:40 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik zou eerst een klein praatje met hem maken voordat je hem echt toevoegt eigenlijk :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoon doen joh! (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 20:56 ]

    Komt niet stom over hoor, gewoon doen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Komt niet stom over hoor, gewoon doen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hangt er van af, als je iets van 10 vrienden hebt, zou het wel raar overkomen.
    Maar bijna iedereen voegt mensen toe die ze amper kennen, dus moet je hem maar gewoon toevoegen.
    Én een keer een praatje met hem maken! ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja joh. Iedereen voegt iedereen toe op Hyves.
    Ik heb vanmiddag de jongen die ik wel leuk vind (maar nog nooit mee gesproken had) op msn toegevoegd en we hebben een leuk gesprek gehad ;D (vind ik dan xd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Warfarer schreef:
    Hangt er van af, als je iets van 10 vrienden hebt, zou het wel raar overkomen.
    Maar bijna iedereen voegt mensen toe die ze amper kennen, dus moet je hem maar gewoon toevoegen.
    Én een keer een praatje met hem maken! ^^


    Ja, dat is wel waar. Ik heb ook een aantal mensen op mijn Hyves waar ik eigenlijk nooit mee praat, naja :Y)

    Maarja, ik wil hem ook niet 'afschrikken' ofzo. Ik weet niet, hij is nu niet het spontane type, volgens mij :x. Pff, ik moet echt moed verzamelen om op dat knopje te drukken jongens :Y)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Elphaba schreef:
    Ja joh. Iedereen voegt iedereen toe op Hyves.
    Ik heb vanmiddag de jongen die ik wel leuk vind (maar nog nooit mee gesproken had) op msn toegevoegd en we hebben een leuk gesprek gehad ;D (vind ik dan xd)


    Oh, dat is leuk (: Maar kende hij je dan al wel ergens van? (: Vrienden ofzo? (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    AveMaria schreef:
    (...)

    Oh, dat is leuk (: Maar kende hij je dan al wel ergens van? (: Vrienden ofzo? (:
    Ik zit soms bij hem in de klas. Eigenlijk wist ik niet eens zeker of hij wel wist wie ik precies was, maar ik ben erachter gekomen dat 'ie dat (gelukkig) wel weet (nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    (...)Ik zit soms bij hem in de klas. Eigenlijk wist ik niet eens zeker of hij wel wist wie ik precies was, maar ik ben erachter gekomen dat 'ie dat (gelukkig) wel weet (nerd)


    Ah, oké (: Gelukkig wel dan inderdaad (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik zou eerst praten. Maar dat is omdat het niet in m'n aard ligt iedereen lukraak toe te voegen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik zou eerst praten. Maar dat is omdat het niet in m'n aard ligt iedereen lukraak toe te voegen.


    Nee, ik ook niet zo. Maar het probleem is; hij is verlegen en dat ben ik zelf ook best in dit soort gevallen, en dan leek Hyves me een goede 'tussenoplossing', of hoe je het ook wil noemen X'D. Naja (A)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 21:45 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Edit: Oké, weet je wat, ik ga het gewoon doen :'X. Maar nu moet ik dus een tekstje verzinnen om erbij te versturen, anders is het natuurlijk wel stom (nerd)

    So, any help?

    -sorry voor mijn gezag hiero (cat)-

    [ bericht aangepast op 24 sep 2010 - 22:20 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Zeg gewoon 'hallo' ;d ofzo ? xd
    of 'ben jij niet bevriend met .... -namenvanvrienden- en zo kan je verder een gesprek voeren ? ik heb er ook niet echt ervaring mee x'D


    None but ourselves can free our minds.

    Of je reageert op zijn foto 'heeeey sexy beest :3'


    None but ourselves can free our minds.