• Ik ben net terug van schoolfeest. God, bij het begin ging alles super goed. Ik heb lol gehad met mijn vriendinnen. En samen naar mijn crush gekwijld. Samen gedanst met mijn vriendinnen en alles. Alleen heb ik dit weer. De laatste moment van het schoolfeest. Ik zat superhappy te dansen met mijn vriendin. Draai ik mijn hoofd naar de linker kant. Zie ik mijn crush zwijmelen met een meisje. Mijn hart werd inelkaar geramt. God, ik liep meteen naar de WC. een paar vriendinnen kwam geschrokken met me mee. Ik voel(de) me zo kut. Ik kon/kan wel janken. Ik heb zo'n spijt dat ik naar het feest ben gegaan. Ik heb alle leuke dingen vergeten. Alleen aan dat kan ik denken. Ik voel me echt zo kut. Je kunt me alleen begrijpen als je dit zelf heb meegemaakt. Alsjebliefd wens me sterkte ofzo. Ik heb echt steun nodig ):

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 7:34 ]

    Awww, dat komt vanzelf goed. Jij bent toch veel leuker als zij? (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil mijn cruch nooit met iemand zien zoenen ;o
    btw;Sterkte meisie x)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hee. Ik weet echt hoe je voelt.. Heel veel sterkte.. Geen hand vol maar een land vol met andere leuke jongens ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Neeeeee, Mohammed niet verdrietig zijn ):
    Ik heb het niet mee gemaakt, dus geen idee hoe het voelt maar ik weet gewoon dat het heel kut voelt. Als ze niks hebben kun je misschien je kans grijpen en contact met hem proberen te krijgen/met hem afspreken. Als hij wel iets met haar heeft, ga leuke dingen doen met je vrienden enzo. (: Ookal kent Hassan dat meisje niet, Hassan weten Mohammed veel leuker/lekkerder/grappiger. Hassan no kidding.
    Hassan troost je, Mohammed.

    Sterkte sies <3

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 21:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Agh, wat erg! Ik snap je helemaal, ik word stiekem al gek als ik de mijne 3 x met een ander meisje zie praten..


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.