• Mijn moeder heeft een peuterspeelzaal, en daar doen de peuters vaak grappige uitspraken. Ik zal er een paar neerzetten.

    Iedereen kent het liedje 'zo draai de molen' wel. Nou, Rayan zingt in plaats daarvan: 'ammehoela, ammehoela' Van wie heeft hij dat nou? 8D

    En Rick vroeg hoe laat het was, antwoord de juf: 'Twee uur.' Zegt Rick: 'Pff, de tijd vliegt.'

    Marcos: 'Juf, je moet kijkuiten, want je fruit valt naast je bordje.'

    Mijn moeder zei tegen Enrique: 'Wat ben je chic.' Antwoord Enrique: 'Ik ben niet ziek!'

    Ze vroegen elk kind naar hun achternaam, zegt Rebab: 'Pipi Langkous.'

    Haha, die kinderen leren soms ook gekke dingen van hun ouders. 8D


    Your make-up is terrible

    dit behoort to de categorie zinloosxD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    hihi ja.
    ik zei altijd ijsekast, dradio en eikoekxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Oh, en mijn moeder heeft rijdende banken met tafels eraan. En als ze die gaan verplaatsen zeggen ze dus altijd: 'Hou je oren vast!' Zodat ze niet de tafelranden vastpakken en hun handjes klem komen te zitten. Er was laatst een peuter die zei: 'Nee juf, ik hou me sleggies vast.' Bedoelde ze dat ze haar vlechten vast hield.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh, en mijn moeder heeft rijdende banken met tafels eraan. En als ze die gaan verplaatsen zeggen ze dus altijd: 'Hou je oren vast!' Zodat ze niet de tafelranden vastpakken en hun handjes klem komen te zitten. Er was laatst een peuter die zei: 'Nee juf, ik hou me sleggies vast.' Bedoelde ze dat ze haar vlechten vast hield.


    awssh sleggies


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik zei altijd: 'Hoe is dat nu toch moleke?!' :'D
    (Hoe is dat nu toch mogelijk?)


    Let the Night embrace you

    'Mama, mag ik een ouwe tulk?'
    (Augurk dus.)


    everything, in time

    Ik kon niet 'eigenlijk' zeggen, dat werd eileguk. xd

    Mijn zusje heet Sandrien, en ik heb haar tot m'n 5e Sijntje genoemd.
    En toch echt wel mijn hoogtepunt:

    Carlijn is ong. 3 jaar oud. In iedergeval, ze kan net op het potje plassen. Ze gaat met de hele familie naar Texel ofzo, waar ze in een koddig blauw jurkje een wandeling gaan maken. Carlijn is om een of andere reden verliefd op een oranje paaltje.
    C: 'Mama, mama! Paaltje!'
    M: 'Oooh, wat mooi! van wie heb je dat paaltje?'
    C: 'Sinterklááááás'
    M: 'Van Sinterklaas?'
    C: 'Plassen bij het paaltje'
    F: 'Nee Carlijn, dat mag niet'.
    C: *wijst naar een plek één meter verderop* 'kga daar plassuh.'


    It's time to be happy again.

    Haha, zo heb ik ook wel dingen (:
    Mijn onthaalmoeder noemde Lisette, en altijd als mijn mama mij kwam halen zei ze dus: 'Dag Lisette!'
    Maar ik had dus nooit door dat Lisette een naam was.
    Dus altijd als er mensen kwamen zei ik 'Dag Lisette!' omdat ik dacht dat het zo hoorde.(krul)


    effort never betrays you

    ik; -komt aanrennen- 'wie heeft er het grootste geval?'
    mama; -dacht meteen aan papa- eh papa denk ik?
    ik; -wijst naar bloedende knie- nee ikkuh

    of of
    toen we op vakantie waren -ik was twee ofzo- en ik stond in mijn trappelzak want ik moest naar bed toe, mijn broer was toen met zijn vriendjes aan het voetballen maar ik wilde ook nog spelen. 'Jongens, kom 'ns' zei ik toen met een zo'n handje van kom eens kom eens, en dat wordt nou nog steeds herhaald :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik zij vroeger altijk Jork inplaats van jurk o.O
    en ''ik wil met/zonder jas naar buiten!''
    -maar voglens mij zei idereen dat wel vroeger voer die jas., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zei altijd papagaai en mamagaai, omdat ik het zielig voor mijn moeder vond dat er geen woord was met 'mama' erin (:


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Haha, die zijn geniaal. Peutertjes zijn zo schattig soms! (:
    Ik had ook zoiets vaags vroeger, haha. Zat ik met mijn moeder een dierentuin boekje te bekijken -zo'n prentenboek-. Zei mijn moeder zo: 'Dat is een papegaai.' Dus wat deed ik, zei ik 'Papa aai' en liep ik naar mijn vader toe en aaide hem over zijn hoofd. Maarja, alle peuters maken wel zulke opmerkingen denk ik, haha. (krul)

    ik viel een keer met mijn kont in de gootsteen toen ik 3 was ofzo. ik riep keihard door het huis;PAPA! IK VAL MET MIJN BILLEN IN DE SCHOORSTEEN!
    & nog zoiets toen ik 5 was;
    bente, papa & mama zaten tv te kijken & papa dronk bier.
    bente zegt; papa, niet veel bier drinken hoor. anders stink je in bed.
    op dat moment komt paul de leeuw voorbij.
    bente zegt;hé, kennen we die niet ergens van?

    snappie?


    You don't have to change.

    Ecstasy schreef:
    Haha, die zijn geniaal. Peutertjes zijn zo schattig soms! (:
    Ik had ook zoiets vaags vroeger, haha. Zat ik met mijn moeder een dierentuin boekje te bekijken -zo'n prentenboek-. Zei mijn moeder zo: 'Dat is een papegaai.' Dus wat deed ik, zei ik 'Papa aai' en liep ik naar mijn vader toe en aaide hem over zijn hoofd. Maarja, alle peuters maken wel zulke opmerkingen denk ik, haha. (krul)

    Haha wat schattig ! :'D


    -