Sorry, ik moest mijn informatie nog bij werken
Naam; Jelle
Achternaam; Fernàndez
Leeftijd; 25
Veraardag 4 mei
Uiterlijk; Jelle! Noa heeft lange, roodblonde haren tot over haar schouders. Ze heeft een zeer bleke huid. Haar wangen en neus staan vol vrolijke sproetjes en Jelle is daar zeer trots op. Ze heeft dunne wenkbrauwen en haar wimpers zijn van zichzelf al donker en vol. Ze heeft grote groene ogen. Jelle heeft lange benen die ze soms graag in de kijkers zet, ze draagt zelden, alleen voor dates of feestjes, hakken omdat ze zonder al hoog boven haar vriendin uittorend.
Karakter; komt
Extra; Jelle heeft een groot litteken over heel de achterkant van haar linkerbeen. Ze schaamt zich er niet voor en durft gewoon in een leuke bikini of fleurig jurkje met blote benen rond te lopen. Jelle trekt zich niets aan van de starende blikken maar als mensen haar vragen hoe ze het heeft opgelopen raak je haar zwakke plek. Toen Jelle zeventien was had ze ooit een grote woordwisseling met haar jeugdvriendje omdat hij te agressief was. Jelle wou hun relatie na zeven maanden gedaan maken maar haar vriendje -Jeroen- dwong haar om de zijne te blijven, toen Jelle dit niet wou nam haar vriendje een keukenmes en wou haar keel open snijden, dit werd verhinderd door Jelle's tweelingbroer -Stan- en dus raakte Jeroen alleen maar Jelle's been.
Als hobby's speelt Jelle graag instumenten. Samen met haar broer heeft ze op pianolessen gezeten en ze heeft zichzelf leren gitaar spelen. Doordat Jelle vroeger op school gepest werd zocht ze haar toevlucht in haar muziek en schreef meermaals per week een liedje over hoe ze zich van binnen voelde. Haar piano, gitaar en harp zijn zoals haar kinderen.
Jelle werd op school gepest door haar stijl die ze had, al van jongs af aan ontwierp ze haar eigen kledij en was er niet tegen om het aan heel de wereld te showen..
Jouw voetballer; Xabi Alonso, liever Gerard Piqué, als dat nog kan, maar ik weet niet hoe ver jullie al zijn met jullie verhaal..
Beloof je bij elk hf een reactie achter te laten ? Ik begin vanaf woensdag te lezen en reacties te plaatsen, deal? (:
[ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 17:15 ]
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.