• Hier komt het (please schrijf een reactie ) :

    Ik had een goeie vriend. Die was verliefd op een meisje en dat merkte ik. Dus ik zeg dat tegen hem. Hij word boos. We maken het goed. Een paar weken later zijn die twee samen. Ik feliciteer ze. Het meisje lacht met me grapjes. Hij word jaloers. Hij stookt ruzie. Zijn vrienden keren zich tegen mij en tegen mijn andere vrienden ( ja ik heb eigenlijk twee groepen vrienden ). 4 september goedgemaakt. Jongen zegt dat het uit is. Ik word op meisje. Later weet meisje dit. Ze zegt niet echt iets. Mijn vriend reageerd geshockeerd wanneer hij dit te weten komt. Drie dagen later spelen we Waarheid, Durven, of Doen met hem en de meisjes. De vraag is ' zou je het aanmaken met het ' meisje ' als je de kans terug kreeg? ' waarop de jongen antwoord ' ja ' dus ze zijn weer een koppel. Mijn hart is gebroken maar ik laat het niet merken. De jongen ( vriend ) wist dat ik op haar ben en kust haar voor mijn ogen. Later ontdek ik dat ze een jaar samen zijn en dat ze nooit uit elkaar waren.. Dus dat hij het hele jaar al tegen me liegt..

    Raad??

    2/4/09:
    Ik heb het meisje ' slet ' genoemd. ( Goed of fout, zei speelt het spelletje al de hele tijd mee ).. De jongen is in Finland voor zijn Ijshockey match.. Dus..


    Take my hand tonight

    wattun vriend -.-

    ik zou hem vragen waarom, en zeggen dat je t niet leuk vind wat hij gedaan heeft, ofzo.

    succes.


    i'll swim the ocean for you.

    wattun vriend -.-

    ik zou hem vragen waarom, en zeggen dat je t niet leuk vind wat hij gedaan heeft, ofzo.

    succes.

    zodat de ruzie niet terugkeert
    duh het was een hel
    we hadden 6 maanden haat aan elkaar


    Take my hand tonight

    (...)
    zodat de ruzie niet terugkeert
    duh het was een hel
    we hadden 6 maanden haat aan elkaar


    zeg hem dan hoe je je erover voelt?
    misschien bedoelde hij t niet zo ofzo.


    i'll swim the ocean for you.

    ik zou me af vragen of hij wel je echte vriend is...
    en van dat meisje er zijn zoveel andere ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik zou me af vragen of hij wel je echte vriend is...
    en van dat meisje er zijn zoveel andere ;)


    Agree.


    i'll swim the ocean for you.

    Geeft em een koeke.


    Innocence.

    ik zou me af vragen of hij wel je echte vriend is...
    en van dat meisje er zijn zoveel andere ;)

    daar bn ik het mee eens


    /

    Zowiezo dat meisje vergeten,,zij speelde ook een gemeen spel mee. Daarbij weet ik niet hoe je die informatie verkregen hebt, via "roddels" of van hem/dat meisje? Want anders dan zou ik er ook eigenlijk mijn twijfels bij hebben. Mocht het de waarheid zijn, dan zou ik me afvragen hoe de vriendschap was. Is dit de eerste "échte" ruzie die jullie gehad hebben, dan zou ik er met hem over praten en 'm een tweede kans geven. Is zoiets al vaker voorgekomen, dan zou ik me afvragen hoeveel deze vriendschap mij waard is. Want wat voor een vriend doet nu zoiets??
    Wil je toch eigenlijk vrienden blijven en hem een kans geven, dan zou ik duidelijk maken dat hij moet bewijzen dat hij dat waard is en dan merk je vanzelf of dat de juiste keuze is.
    Succes(Y)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    geen hand vol, maar een land vol meisjes.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    leuke vriend heb je dan o.o

    sterkte(flower)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    eerste reactie : DUMPEEENN
    tweede : arme jij ! Misschien moe je eens met die vriend praten en zeggen dat je het niet leuk vind ? Ik bedoel, en dit is heel cliché, het is ook een jongen .. Die zijn meestal een beetje trager van begrip. Ik heb net zoiets met mijn vriend voorgehad. Hij stuurde me héél droog een antwoord op mijn 'Wat ben je aan het doen?' vraag. Hij zat op de spoedafdeling van het ziekenhuis. Maar hij vond het niet nodig om het tegen me te zeggen 'Niet aan gedacht'. Ik was echt aan het huilen, omdat hij zo deed. En daarnet heb ik grondig met hem gepraat over hoe ik me voelde en we hebben gewoon gepraat. En het goedgemaakt ^^
    @DutchAngel : je hebt gelijk. Als dit al meer is voorgekomen moet je eens nadenken. En je zei toch ook dat je 2 groepen vrienden hebt? Wel, met welke kan je het beste om ?
    Ik zou er goed over nadenken en , jha oke, niet té hard over piekeren, maar toch genoeg, zodat je weet wat hij allemaal waard is, en wat jullie zogenoemde vriendschap waard is :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    En dat noemt zich een vriend?:O


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Noooh. Arme Waldo.
    Dat is wel een naaistreek van die 'vriend' van je zeg. Wat een anus.


    The economy is suffering, let it DIE!

    omg zo lullig! dat kind is je niet waard. En die vriend is geen vriend. God damnit, sterkte!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    omg zo lullig! dat kind is je niet waard. En die vriend is geen vriend. God damnit, sterkte!


    Music is my fxcking drug. ♫