• Omdat het vorige topic wel goed beviel, Voilà. En nu invullen (cat)

    Zeven vrouwen, en zeven bekende voetballers. Zullen het liefst 1 jaar in een grote villa verblijven. De voetballers voetballen dus dat jaar niet, ze mogen in de achtertuin, en verder mogen ze niet buiten. Natuurlijk groeien er ruzies, nieuwe liefdes, en raakt er een zwanger. Een drama in een grote voetbal kooi.


    Rollen;
    -vijf vrouwen
    Paintbrush
    OHMYMESSI
    Fabregas
    Synyster
    Bro
    Princeton
    iloveBRITT
    Blaze

    Het zijn iets meer geworden dan vijf, maar dat boeit lekker niet ;p
    Er kunnen geen rollen meer worden ingevuld, Ö

    -zes voetballers naast David Villa en Cesc Fàbregasdie zijn lekker al bezet.

    Let me make this clear; Er zijn dus acht mannen, en zeven vrouwen. Guess what happens. Niet de eerste, maar de beste.

    -Naam;
    -Achternaam;
    -Leeftijd;
    -Uiterlijk;
    -Karakter;
    -Extra;
    -Jouw voetballer;
    -Beloof je bij elk hf een reactie achter te laten (krul)?

    Dikke lebber, Boemseks en Boemseks :9~

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 14:35 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    *kruipt onschuldig naar voor*
    Mag ik een schattig, Aziatisch meisje maken?


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    *kruipt onschuldig naar voor*
    Mag ik een schattig, Aziatisch meisje maken?


    Tuurlijk. De rollen worden zondag bekend gemaakt, want dan is Marrit er weer.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Soldier schreef:
    *kruipt onschuldig naar voor*
    Mag ik een schattig, Aziatisch meisje maken?



    Momo? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    (...)


    Momo? (:


    No Momo this time.
    Wel Aziatisch.
    Geen idee of ik weer voor lief en schattig ga *krabt hoofd*

    Arsenal schreef:
    (...)

    Tuurlijk. De rollen worden zondag bekend gemaakt, want dan is Marrit er weer.


    Oh, goed. Want ik had een idee dat iedereen zich stoorde aan mijn Aziatische creaties.
    Dan ga ik die rol maar invullen, heh.


    All this dampness is damp.

    Hij is er! (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -Naam; Mae
    -Achternaam; West
    -Leeftijd; Tweeëntwintig
    -Uiterlijk; klik
    Kastanje bruine ogen, porseleinen huidje, donkerbruin steil haar.
    -Karakter; Wordt snel hyper van koffie, energy drink, cola, snoep, suiker. Voor de rest is ze rustig, maar niet zo rustig dat je haar vergeet in een volle kamer. Ze valt op, als in ze praat met veel mensen >> ze heeft een grote connectie. Ze wordt snel vrienden met verscheidene mensen, maar waar ze écht niet tegen kan is van die domme, sletterige blondjes. -no offence-
    -Extra; Haar kledingstijl is bohemien, indiaan achtig, maar niet dat ze in een dierenhuidje rond gaat lopen ofzoiets. :'D Ze heeft nog een grote broer, Reno. Hij is Negenentwintig. Blahblahblah, ze houdt van katten :3
    -Jouw voetballer; kies maar, akb geen lelijke -als die erin komen- =O


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 13:59 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    -Naam; Alysse of Tanya.
    -Achternaam; Dixon
    -Leeftijd; 22
    -Uiterlijk; Fototje.
    -Karakter; Komt arrogant en onbeleefd, onvriendelijk over, maar als je der beter leert kennen is ze wel aardig. Ze kan niet tegen sletterige meisjes en meisjes die denken dat ze alles zijn en ze wilt altijd haar geljk halen. Ze kan dan ook niet zonder haar vrienden en zou alles voor hen doen om hen gelukkig te houden en hen uit te problemen te helpen. Is betrouwbaar.
    -Extra; Houdt heel erg van Katy Perry, niet enkel om haar muziek maar ook vanwege haar zelfzekerheid en haar moedige acties.
    -Jouw voetballer; Fernando Torres.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 18:06 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Naam; Amber Nicola Lawrence.
    Leeftijd; 22
    Uiterlijk; Zoals dit. Lang, blond haar tot halverwege haar rug, grijsblauwe ogen en smalle lippen. Vrij slank, behalve haar heupen, die al sinds de puberteit zéér vrouwelijke vormen hebben aangenomen.
    Karakter; Durft alles bij vreemden, maar is rondom Slachtmes erg verlegen. Staat altijd klaar voor haar vrienden, is erg sociaal en kan goed mensen overhalen. Geeft goede adviezen aan mensen die daarom vragen
    Extra; --
    Jouw voetballer; SLACHTMES NATUURLIJK! (krul)
    Beloof je bij elk hf een reactie achter te laten ? Serieus Marrit. Hoe dúrf je dat aan mij te vragen? D: Nu ben ik beledigd. Ik laat áltijd reacties achter _O_

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 19:45 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Bro, iloveBRITT, Paintbrush, OHMYMESSI, Synyster hebben in iedergeval één rol. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    oohmyfreakinglord, thenk joe _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    & Princenton. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zou net zeggen, Mijn Sambal heeft ook een rol. Je kunt nog steeds rollen invullen, mijn vervroegde thuiskomst betekent niet dat het al gesloten is. DUS INVULLEN :Y)
    ookal schrijft Lienos te veel O__O
    8 hoofdstukken, en ik was nog geen vierentwintig uur ewg O_O


    You can agree with me or you can be wrong

    Arsenal schreef:
    Bro, iloveBRITT, Paintbrush, OHMYMESSI, Synyster hebben in iedergeval één rol. (nerd)

    -Is blij- Je moet verder schrijven!


    Some people make the world special just by being in it

    Naam; Kim
    Achternaam; Rodriquez
    Leeftijd; 20 jaar
    Uiterlijk; Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Karakter; Volwassen. Gefocust. Arrogant. Speelt altijd 'hard-to-get' met jongens, omdat ze bang is om gekwetst te worden. Stelt zich tegen vreemden op als een enorm sadistisch kreng maar eigenlijk is ze heel erg lief, verlegen en gevoelig.
    Extra; Kim is Spaans, en spreekt daarom ook vloeiend Spaans. Daarnaast kan ze zeer goed tango dansen.
    Jouw voetballer; Sergio Ramos
    Beloof je bij elk hf een reactie achter te laten? Als ik de rol krijg, dan zeker ja. Alleen soms heb ik het erg druk op school, dus kan de reactie dan net wat later worden.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.