• Het allerlaatste leven van Bella Swan

    Wanneer Edward Bella verlaat gaat Bella steun zoeken bij Jacob. Bella wordt verliefd op Jacob en over een jaar trouwen ze. Bella houdt heelveel van Jacob maar Edward staat voor eeuwig in haar geheugen gegrift. Een paar jaren later, komen het echtpaar achter dat Bella zwanger is, en zijn ze gelukkig. Tot de dokter meedeelt dat Bella abortie moet plegen omdat de zwangerschap een miskraam wordt en het te gevaarlijk zou worden voor Bella. Maar Bella houdt het kind en tijdens de bevalling, overleefd de baby maar Bella overleed na dat ze het baby openlijk in haar armen had. De baby, Anabell, lijkt meer op haar vader dan haar moeder, maar wordt dan, wanneer ze een paar jaren ouder is, de nieuwe Bella Swan genoemd omdat ze alle karakterstrekken heeft van haar al overleden moeder. Wanneer Anabell dan een zeventienjarig meisje is, komen er nieuwe leerlingen in haar school. Dit blijken de Cullens te zijn, voornamelijk omdat Jacob, één van de Cullens helemaal niet kan uitstaan en Anabell dan verbied om dicht bij hun te komen. Edward en Anabell groeien dichter, maar Edward's liefde is nog steeds bij de originele Bella. Ze worden vrienden, en Edward vermaakt Anabell met al zijn verhalen die hij en Bella beleefd hadden.. Altijd al willen afvragen hoe het allerlaatste leven was van deze, interessante personage?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 17:21 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gaaff. ik zou 't lezen. Snel beginnen (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sorry, ik zou het niet lezen. Het zijn bestaande personages, en je veranderd het verhaal.. :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind het origineel!
    Als je maar niet precies hetzelfde verhaal gaat schrijven als Twilight, tussen Anabell en Edward.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    Ik vind het origineel!
    Als je maar niet precies hetzelfde verhaal gaat schrijven als Twilight, tussen Anabell en Edward.


    Nee het wordt geen lovestory. Dat vind ik te passé.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jaa, orgineel. :D Ik zou 't lezen.


    Never say Never

    CarmineG schreef:
    Sorry, ik zou het niet lezen. Het zijn bestaande personages, en je veranderd het verhaal.. :X


    Naja, alleen Jacob, Edward en een heel klein beetje Bella zitten erin. Voor de rest zijn ze allemaal verzonnen, n.n. En de story is Team Jacob en team Edward.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.