• Heey ik keek net taarten van Abel op ned 3.
    En er is een meisje in een jongenslichaam, maar ze wilt een meisje zijn. Ze heet Teun en ik heb echt respect voor haar.
    Zulke mensen bewonder ik, ze is heel jong en gaat ook al verkleed als meisje naar school.

    Maar wat vinden jullie van zulke mensen?
    xx (flower)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 19:22 ]


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    *gaat kijken*
    huh, het is gewoon een meisje, geen jongen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Jawel alleen het is heel goed gelukt :P
    Ik vind het echt heel knap hoor


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    wat?
    is ze omgebouwd ofzeau?


    I live for the applause, you will die for it.

    Zo'n meisje had ik op school. Ze was een meisje en wou een jongen zijn dus ging helemaal als jongen naar school en had ook van haar naam een jongens naam gemaakt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Neejj dat mag pas op der 18de, maar ik denk dat ze nu wel hormonenpillen slikt ofzo


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    In België was er pas een hele reportage over, met verschillende jongens/meisjes die in het andere geslacht willen veranderen. Ik vind dat ze groot gelijk hebben. Als ze zich slecht voelen in hun lichaam en er goed over hebben nagedacht.
    Ik heb wel respect voor die mensen.


    Some people make the world special just by being in it

    NO SHIT.
    Is dat een jongen?! wth. neejoh D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb er wel respect voor.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kikkeli schreef:
    NO SHIT.
    Is dat een jongen?! wth. neejoh D:


    Stiekem lach ik me dood. ^^ Jou reacties zijn altijd zo .. droog


    OT: Vind ik heel knap van d'r/hem.. (flower)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wtf, zij/hij had helemaal geen jongensstem.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee hea :) Dat is zo speciaal -vindt ik-


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    zo'n meisje die mijn ouders kennen zit ook in het verkeerde lichaam ze krijgt ook een penis voor haar verjaardag en verandert haar naam in donny\
    als hun zich dan beter voelen heb ik en respect voor


    (Be)lieve in (you)rself

    Hmmm. Mij niet gaan lopen afzeuren hoor, maar ik vind dat dat soort mensen zich aanstellen. Ik vind dat je blij moet zijn met jezelf. Je moet het met je lichaam doen. Ik vind het onzin dat iemand verkeerd geboren kan zijn. Meestal willen dat soort mensen het tegenovergestelde geslacht liever zijn. Maarja, this niet mogelijk. Al laat je jezelf ombouwen. Je blijft toch die andere helft van je eerste persoonlijkheid.

    Das mijn mening. Andere meningen respecteer ik ook. Maar niet lullig gaan doen owkee? :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Hmmm. Mij niet gaan lopen afzeuren hoor, maar ik vind dat dat soort mensen zich aanstellen. Ik vind dat je blij moet zijn met jezelf. Je moet het met je lichaam doen. Ik vind het onzin dat iemand verkeerd geboren kan zijn. Meestal willen dat soort mensen het tegenovergestelde geslacht liever zijn. Maarja, this niet mogelijk. Al laat je jezelf ombouwen. Je blijft toch die andere helft van je eerste persoonlijkheid.

    Das mijn mening. Andere meningen respecteer ik ook. Maar niet lullig gaan doen owkee? :P


    Ik begrijp jou punt en dat respecteer ik.
    Maar als je je niet lekker voelt in een rok trek je toch ook liever een broek aan?
    Ik vindt dat je gewoon jezelf moet zijn, en als je jezelf daarvoor moet ombouwen oké. Ik hou van verschillen in de wereld, dat maakt ons allemaal speciaal.


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ik wou ook altijd een jongentje zijn en ik kleedde me en gedraagde me ook echt heel erg als een jongen *tot m'n 16e/17e ongeveer :')*
    Ik wou alleen wel lang haar houden :')

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 20:01 ]


    dream, dare, fly!