• Heeeelp
    Ik moet voor school een autobiografie schrijven van 800 woorden
    800 woorden over mezelf?! Verder dan m'n hobby's en waar ik woon etc. kom ik niet.. Iemand een idee want ik word hier op zich best wanhopig van
    (krul)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 16:30 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Gewoon beginnen wanneer en waar je geboren bent, je volledige naam, je ouders, broers/zussen, scholen, interesses, hobbies, etc (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Iets over:
    - je familie
    - de muziek waar je graag naar luistert
    - je beste vrienden
    - wat je leuk vind om te doen
    - of je ook sport
    - waar je van houdt
    - ...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je begint met wie je bent, je familie, hobby-geschiedenis, wanneer je leerde fietsen, hoe jij je daarbij voelde. Ga heel je leven na en schrijf daarvan de belangrijkste dingen op.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Autowatte? (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    beschrijf alles wat hiervoor gezegd is en ook wat je allemaal stom vind om te doen en bijvoorbeeld ook naar welke leuke musicals je bent geweest...
    Gewoon een beetje lullen :)


    Life is what you make it

    Ik moest dat in de eerste klas ooit doen, maak er een stamboom bij, dan krijg je extra punten.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*