• Ik had sinds 4 maanden een vriendje, maar ik voelde eigenlijk niets voor hem. In het begin was het allemaal heel leuk, maar na een tijdje besefte is dat ik dus niets voor hem voelde. Alleen in de zomervakantie sprak ik hem eigenlijk helemaal niet.

    Vervolgens kwam hij vorige week op een middag langs en toen heb ik het uitgemaakt, alleen vond ik het zelf zo moeilijk om zijn hart te breken. Dus het werd een ingewikkelder verhaal. Uiteindelijk heb ik 3 keer gezegd dat het beter was als we geen relatie meer hadden, maar dat was achteraf kennelijk niet tot hem door gedrongen. Want vandaag stond vriendlief weer voor de deur (ik ben ziek en ik lag half te slapen, hij belde eerst 3 keer aan en ging toen weg en vervolgens kwam hij een halfuur later weer terug en belde nog 2 keer aan, waarvan één keer 5 minuten)ik liet hem binnen en maakte het weer uit. Dit keer was het hem eindelijk duidelijk geworden, dacht ik! Maar toen kwam hij na een half uur wéér aan de deur en ik zat met twee vriendinnen en mijn moeder en hij helemaal scene schoppen dat hij hier niets mee kon. And I was like: WTF! Overigens zette hij zichzelf compleet voor schut. Maar ik was inmiddels zo geïrriteerd dat ik boos ben geworden en nu is het eindelijk duidelijk. Beetje jammer alleen dat ik eerst helemaal boos moest worden.

    Mijn moeder, vriendinnen en ik vonden zijn reactie echt zo vreemd. Want wat wij hadden was nou niet bepaald een gezonde relatie of zo.

    Maar goed, ik wou het even met jullie delen.
    Dus vertel eens over de keren dat jij iemand dumpte en leer me hoe ik dit de volgende keer kan voorkomen (A)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 17:29 ]


    Fuck the world, I don't care.

    Volgens mij was het meteen al duidelijk, maar wou hij zelf helemaal niet dat het uit was, en deed daarom alsof er niks aan de hand was. Beetje vreemd 8D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, ik ben juist net gedumpt XD


    Life is hard and then we die

    Reassurance schreef:
    Volgens mij was het meteen al duidelijk, maar wou hij zelf helemaal niet dat het uit was, en deed daarom alsof er niks aan de hand was. Beetje vreemd 8D


    Ja, dat zou ook wel kunnen.
    De eerste keer zei hij ook net zo mooi tegen een vriendin:
    "Ja, ze wou het uitmaken, maar daar moest ik niets van hebben."
    En vandaag ook weer:
    Ik: Het lijkt me beter dat wij geen relatie meer hebben.
    -even later-
    Hij: Dan blijft er nog een vraag over hoe zit het nu tussen ons.
    Ik: Dat zei ik net, we zetten er een punt achter, we hebben geen relatie meer.


    Fuck the world, I don't care.

    Die gast is wel een beetje vaaaag (: .
    Mijn ex dumpte me via een smsje, en begon me toen te stalken met; Wees niet boos, blijf je normaal doen etc, terwijl ik had teruggesmst; Laf van je om het via sms te doen, maar ik snap het wel.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb mensen alleen via msn gedumpt, dus neem geen voorbeeld aan mij. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    Ik heb mensen alleen via msn gedumpt, dus neem geen voorbeeld aan mij. ;p


    Haha, ja ik vond het zo zielig om hem op die manier te dumpen, hoewel het misschien wel makkelijker was geweest (:


    Fuck the world, I don't care.

    hahaha ik ben 2 keer gedumt en 1 keer zelf gedumt over de telefoon xD maar dat was omdat-ie ver weg woonde (Á)


    Be my Louis and I be your Eleanor

    ik heb eergisteren ook mn vriend gedumpt, hij bleek t niet zo erg te vinden en kmoest janken omdat k me kei schuldig voelde! wat dus nergens voor nodig was tja, love sucks..

    Laeh schreef:
    (...)

    Haha, ja ik vond het zo zielig om hem op die manier te dumpen, hoewel het misschien wel makkelijker was geweest (:

    Ja oke, maar jij had iets langer dan ik.
    Die kerels had ik maar voor een maandje.
    Met mijn huidige vriend heb ik nu bijna 16 maanden, dus die zou ik nooit over msn of iets dergelijks dumpen :o

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 18:05 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eh ja, mijn verhaal wat dat betreft - inmiddels 2.5 jaar geleden - liep nogal vaag. Na een bepaald incident waren we het er allebei wel over eens dat we niet meer met elkaar wouden maar toch probeerde hij me daarna - like een half jaar later ofzo toen we weer normaal met mekaar omgingen als vrienden - weer te zoenen. En toen had ik zoiets van: wtf?

    Mijn advies, en dat heb je goed opgevolgd: gewoon duidelijk wezen, ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Toen ik net 14 was, had ik een ''relatie'' met een 18 jarige. Maar ik woon in Zeist (Provincie Utrecht) en hij in Groningen. Hij was zwaar gelovig en ik niet. Dus het ging gewoon niet. Toen heb ik het dus ook uitgemaakt. Zijn reactie was natuurlijk heftig, hij zei dat ie van een flat zou springen, en dat hij niet zo kon leven enzo. Ik voelde me toen zo ellendig. Maar ja achteraf was het toch beter dat het uit is. We paste gewoon niet bij elkaar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.