• Ik heb ondertussen al ongeveer anderhalf jaar een beugel en mijn tanden staan echt al heel recht.
    Voor de verjaardagskalender van mijn klas moesten we een foto van onszelf meenemen. Ik nam gewoon een pasfoto mee omdat dat het gemakkelijkste was. Die pasfoto was vorig jaar getrokken voor de foto op je studentenkaart. Nu, ik lachte daar met mijn tanden bloot en mijn tanden stonden echt heel scheef (ik had toen alleen nog maar op mijn onderste rij tanden blokjes).

    Dus nu ben ik blij dat ik een beugel heb: mijn beet is veel beter en mijn tanden staan mooi recht. :9~

    Heb jij een beugel gehad of had jij van jezelf al mooie tanden?(krul)


    Only losers can act the way you do

    Mijn tanden stonden van nature erg recht...maar omdat mijn kin niet volledig gegroeid was, heb ik een beugel gehad ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb echt 2 jaar een blokjesbeugel gehad (rotding), maar ik heb nu hele mooie rechte tanden en ze zijn best wel wit, dus ik ben blij. x)


    It's time to be happy again.

    Ik heb van mezelf mooie tanden ^^


    Life is hard and then we die

    Ik krijg nog een beugel, en die orthodontist schiet daar echt niet mee op. --'


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb geen beugel, nooit gehad. Maar 2 jaar geleden stonden mijn kaken scheef. Ja D: mijn kaken. Maar volgens mij nu niet meer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kreeg vanaf halverwege groep 7 slotjes. [zit nu in de 3e, hoor in de 4e te zitten, 2keer 2e klas gedaan...]
    Ik had ook nog die beugel toen ik naar de 1e ging & ook toen ik naar de 2e ging, dus de kinderen uit me klas hadden me nog nooit gezien zonder beugel. En toen op de dag van het gala voor de kerst, mocht hij er boven uit. onder schooltijd. Dus toen ik later weer de les in kwam, keek iedereen me natuurlijk aan om te kijken wie er binnen kwam, en ik lachte naar de docent dus dat zag iedereen! En toen gingen ze allemaal Woooooooooh whejoo enso roepen. was wel superfet. iedereen vond het supermooi enso. echt cool.:P
    xxx


    You don't have to change.

    ik moet over 20 dagen een beugel, slotjes, of hoe ze dat in belgie noemen, blokjes. xD


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb nu net één jaar en één maand een beugel en als het goed is mogen ze er volgende maand alweer af. :Y)


    All was well.

    Nooit een beugel gehad en ik hoef er ook geen. =]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    op 29 september krijg ik mijn blokjes en waarschijnlijk voor 1,5 tot 2 jaar

    Ik heb geen prachtig gebit, omdat er bij één van mijn voortanden een klein hoekje is afgebroken, waardoor het soms lijkt alsof ik een klein spleetje heb tussen mijn tanden. (krul)
    Maar ik geloof dat mijn tandarts me geen beugel durft aan te smeren omdat hij bang is dat mijn tanden overelkaar gaan schuiven ofzo. :x


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.