• Ik heb ondertussen al ongeveer anderhalf jaar een beugel en mijn tanden staan echt al heel recht.
    Voor de verjaardagskalender van mijn klas moesten we een foto van onszelf meenemen. Ik nam gewoon een pasfoto mee omdat dat het gemakkelijkste was. Die pasfoto was vorig jaar getrokken voor de foto op je studentenkaart. Nu, ik lachte daar met mijn tanden bloot en mijn tanden stonden echt heel scheef (ik had toen alleen nog maar op mijn onderste rij tanden blokjes).

    Dus nu ben ik blij dat ik een beugel heb: mijn beet is veel beter en mijn tanden staan mooi recht. :9~

    Heb jij een beugel gehad of had jij van jezelf al mooie tanden?(krul)


    Only losers can act the way you do

    ik heb al 4 jaar mooie rechte tanden , maar ik heb er dan ook wel 6 jaar voor moeten afzien XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb een beugel gehad, ja.
    En nouja, sinds die er uit is, -bijna een jaar nu- zegt iedereen dat ik kleine tanden heb. Lol, ik vind dat wel grappig haha.


    everything, in time

    Ik heb nu een beugel, als ze zich aan hun woorden houden, mag hij er volgende zomervakantie eruit, maar ik vertrouw ze niet x)
    & ik vind zo'n beugel superirritant, want ik durf haast niet te lachen, want ik ben bang dat er eten tussen mijn tanden zit!


    wth.

    Ik heb blokjes en ik ben blij dat ik die heb, want mijn tanden waren voorheen niet echt een mooi zicht.


    Let the Night embrace you

    heb ook beugel gehad, vreselijk,
    ik heb zo;n lastig gebit zeggen ze,
    ben ik klaar met beugel,, heb ik nog geen mooit gebit aan gezien in tanden mis, en een raar geval heb O-o


    Nvt

    Ik moet in november waarschijnlijk een beugel


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb nu een beugel, en ik ben blij dat hij er op 29 september uit mag. Zoenen doet pijn, want dan ligt m'n mond open en ik kan geen appels meer eten :C


    You move me ......... Kurt

    Mijn tanden staan soweiso al recht dus ik had het niet nodig. maar ik heb konijnentanden en ik vind het afschuwelijk. ==


    Get outta my head!

    Van mezelf 0:]

    vroeger had ik echt enorm lelijke tanden. spleetjes overal, enorme overbeet. maar het is allemaal rechtgegroeid, omdat ik nog een aantal tanden moest wisselen. thankgod. mn overbeet is nog niet helemaal weg, maar volgens de tandarts zou ik alleen een beugel moeten nemen als het echt belangrijk voor me is, en dat is het niet, van ik vind het prima zo ;3


    Destroy what destroys you.

    Ik heb geen nodig volgens de tandarts. Maar ik zou er wel graag een hebben. Want ik heb één tand die heel scheef staat en dat stoort me.


    All this dampness is damp.

    Akuma schreef:
    Ik heb blokjes en ik ben blij dat ik die heb, want mijn tanden waren voorheen niet echt een mooi zicht.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb nu een jaar een beugel x]


    Get back motherfuckerz'

    Wees blij dat je alleen een beugel moet. Ik heb morgen een operatie bij de ortho. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb vijf jaar een beugel gehad en ik ben heel blij met 't resultaat :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb twee maal een beugel gehad maar ik heb nog steeds overbeet. Mijn onderkaak staat te ver naar achteren. Ook is het stukje tussen mijn neus en bovenlip te kort en daardoor kan ik mijn lippen niet moeiteloos op elkaar doen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.