• Ik heb ondertussen al ongeveer anderhalf jaar een beugel en mijn tanden staan echt al heel recht.
    Voor de verjaardagskalender van mijn klas moesten we een foto van onszelf meenemen. Ik nam gewoon een pasfoto mee omdat dat het gemakkelijkste was. Die pasfoto was vorig jaar getrokken voor de foto op je studentenkaart. Nu, ik lachte daar met mijn tanden bloot en mijn tanden stonden echt heel scheef (ik had toen alleen nog maar op mijn onderste rij tanden blokjes).

    Dus nu ben ik blij dat ik een beugel heb: mijn beet is veel beter en mijn tanden staan mooi recht. :9~

    Heb jij een beugel gehad of had jij van jezelf al mooie tanden?(krul)


    Only losers can act the way you do

    Ik ben er sinds februari vanaf (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heb 1,5 jaar beugel gehad en ben daar zó ontzettend blij mee. Mijn tanden zijn zo mooi recht nu _O_


    -

    'k Moest een beugel hebben op m'n 12e, maar toen waren m'n tanden zogenaamd nog niet 'volgroeid'. Toen ik 16 was, eindelijk naar de beugelboer. Maar geen beugel gekregen, want ik poetste m'n tanden niet goed genoeg. (Bleek later dat ze me naar kliniek voor moeilijke kinderen hadden gestuurd, en bedankt hè? En ook fijn dat ze dat ook ff tegen me zeiden, pff.) Nu heb ik dus nog steeds scheve tanden *zucht* Als ik genoeg geld heb, ga ik facings laten zetten, heb ik weer rechte witte tanden (:


    FML

    Ik heb geen beugel gehad, al beweerde de tandarts en iedereen vroeger dat ik dat sowieso moest hebben. Want ik had konijnentanden door het duimen en ik had een spleet tussen mijn voortanden waar ik een rietje tussen stak zonder dat het plat ging. Maar dat is allemaal naturel goed gekomen en nu heb ik nog een heel mini spleet tussen mijn voortanden en geen konijnentanden meer. Alleen vanonder staan ze misschien een heel klein beetje scheef, maar daar is geen beugel voor nodig want extreem is het niet.

    Ik heb een jaar een beugel gehad en het is mooi geworden :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn tanden staan heel mooi naast elkaar. ^^
    Maar ik moet nog een beugel binnenkort(uitgegroeid) omdat m'n kaak scheefstaat, dat gaan ze opereren, maar dan passen m'n tanden nog minder goed op elkaar. XS
    Wat we er al niet voorover hebben om mooi te zijn...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Beugel gehad en ik heb nu mooie tanden :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb nu 2 jaar een beugel en moet nog 2/3 jaar

    me tanden staan allemaal recht behalve 1 want die zit in mijn gehemelte en die moet naar zijn plek groeien(het is een hoektand)
    ben ik ook aan geopereerd

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 21:54 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik hoef geen beugel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Possession schreef:
    Van mezelf 0:]

    vroeger had ik echt enorm lelijke tanden. spleetjes overal, enorme overbeet. maar het is allemaal rechtgegroeid, omdat ik nog een aantal tanden moest wisselen. thankgod. mn overbeet is nog niet helemaal weg, maar volgens de tandarts zou ik alleen een beugel moeten nemen als het echt belangrijk voor me is, en dat is het niet, van ik vind het prima zo ;3


    SLOAN.

    Ik heb een jaar en een beetje blokjes gehad, & sinds pasen zijn ze er af. Ik ben eigenlijk heel dankbaar want nu staan mijn tanden echt ontzettend mooi en heb ik een veel mooiere lach:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb 2 jaar blokjes gehad. Van mijn 13 tot mijn 15 en ik ben nu 18.
    Sinds die blokjes eraf gingen kreeg ik ijzeren draadjes achter mijn tanden, zowel bovenaan als onderaan.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 22:01 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb 4 maanden spinbeugel gehad, nu heb ik sinds april of zo, en nu heb ik ongeveer 6 maanden slotjes. Ik moet nog een jaar denk ik.
    En oooh, wat haat ik dat vooruitzicht. >< Ik vind het zo lelijk. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nu een beugel, en ik moet hem nog wel een tijdje, maar ik hoop dat ik dan mooie tanden heb :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik had echt de scheefste tanden ooit! Had 4 jaar een beugel, buitenboord, bitje en slotjes, ben er net een jaar vanaf en mijn tanden staan perfect al moet ik het zeggen :Y)