• Ik heb ondertussen al ongeveer anderhalf jaar een beugel en mijn tanden staan echt al heel recht.
    Voor de verjaardagskalender van mijn klas moesten we een foto van onszelf meenemen. Ik nam gewoon een pasfoto mee omdat dat het gemakkelijkste was. Die pasfoto was vorig jaar getrokken voor de foto op je studentenkaart. Nu, ik lachte daar met mijn tanden bloot en mijn tanden stonden echt heel scheef (ik had toen alleen nog maar op mijn onderste rij tanden blokjes).

    Dus nu ben ik blij dat ik een beugel heb: mijn beet is veel beter en mijn tanden staan mooi recht. :9~

    Heb jij een beugel gehad of had jij van jezelf al mooie tanden?(krul)


    Only losers can act the way you do

    Ik zou wel een beugel moeten, heb overbeet en één tand heel scheef. Mijn vader kan het geld er niet voor opbrengen en daar kan ik prima mee leven. Het is wel jammer, maar tja. Persoonlijk vind ik het belangrijker dat wij normaal rond kunnen komen, dan dat mijn tanden iets rechter staan. Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben. Misschien neem ik later nog een beugel of laat ik het op een andere manier veranderen, maar dat geld is er nu niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Yep, gehad.
    In de tijd dat ik em had had ik er een enorme hekel aan.
    Maar nu zijn mijn tandjes mooi <3


    ars moriendi

    Ik heb van mezelf rechte, mooie tanden. En daar ben ik echt blij mee, want daarom heb ik nooit een beugel gehoeven (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb rechte tanden van mezelf :3


    dream, dare, fly!

    een beugel. ik heb tot mijn 10e rondgelopen met een grote mensen voortand en een kleine voortand, melktandje dus. hij wilde er maar niet uit en werd getrokken. op mijn 11e liep ik nog steeds met een gat tussen mijn tanden. wat bleek, er zat nog een xtr tand. gewoon een tand die er niet hoorde, nergens in mijn mond. een rond raar ding heel hoekig en puntig. heel raar. die zat in de weg voor mijn grotemensentand om te groeien, bij de kaakchirurg hebben ze hem eruit gehaald met 8 verdovingen en in mijn tandvlees gesneden (een deel dat niet verdoofd was) en hem eruit gehaald en weer dichtgenaaid. toen kreeg ik mijn blokjesbeugel, de buitenbeugel had ik al voor dat mijn grote tand doorkwam en mijn blokjesbeugel nadat ik 2 grote voortanden had. nu staat alles netjes recht.
    en heb een fobie voor verdovingen, tangen en mesjes:S


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik zit nu al 2 en een half jaar met beugel.. en ze zeiden eerst: hoeft maar een jaar.
    daarna: 1½
    daarna: 2 jaar
    daarna: voor de zomervakantie
    nu: eind van het jaar

    het irriteert me echt -.-'


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    Voordat ik een beugel had kon ik mijn tong uitsteken zonder mijn kiezen van elkaar te halen. Dus jah, ik ben blij dat ik een beugel heb gehad x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik had 3 jaar een beugel, nu staan mijn tanden kaarsrecht.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb geen beugel gehad en ik hoef er ook geen (:..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb inmiddels drie jaar een beugel en ik ben gisteren naar de kaakchirurg geweest omdat de ortho dat nodig vond.
    Ik had echt hele scheve tanden, dus een beugel was wel nodig.
    Maar ik vind dat het nu wel heel lang duurt en aangezien ik een uitzonderlijk gebit heb is het ook vrij pijnlijk. En gister zij de kaakchirurg, nadat hij mijn kaak open had gelegd om een tand naar boven te krijgen dat dit ook een langzaam proces is. Uit ervaring weet ik ook dat het super pijnlijk is, maar ik wil dit eigenlijk niet meer.
    Punt is, als ze de beugel er nu uit halen dan zakken mijn tanden onder helemaal weg. Ik had onder dus beter geen beugel kunnen hebben, want het stond daar niet super scheef en nu is het daar een regel rechte ramp (:
    & dat moest ik even kwijt.


    Fuck the world, I don't care.

    Reassurance schreef:
    Ik heb van mezelf rechte, mooie tanden. En daar ben ik echt blij mee, want daarom heb ik nooit een beugel gehoeven (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Beugel gehad, n heel blij met het resultaat :)

    Ik hoef er geen.:Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Katniss schreef:
    Ik heb twee maal een beugel gehad maar ik heb nog steeds overbeet. Mijn onderkaak staat te ver naar achteren. Ook is het stukje tussen mijn neus en bovenlip te kort en daardoor kan ik mijn lippen niet moeiteloos op elkaar doen.


    Mijn bovenlip is ook te kort. Heel irritant want mijn moeder zeurt altijd dat ik mijn mond dicht moet doen, maar als ik dat wil doen moet ik er constant aan denken. En ik heb zoiezo een raar gezicht met mijn mond dicht.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik krijg nog een beugel, misschien .__.