• Ja of nee? (cat)

    Ik heb btw wel een vriendje. :9~

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 20:28 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nah, de lente kriebels waren niet bij iedereen aanwezig :'D


    -

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Haha we shall see :'D
    als ik het topic niet vergeet zal ik het er wel neer droppen wanneer het is xD
    al heeft een vriendin het idee dat het 25 sept is,, dan gaat hij mee naar only seven left met mij & vriendinnen van mij xD


    Nvt

    Nee.
    nog nooit gehad, maar ik ben wel verliefd :9~


    Destroy what destroys you.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ik ken 'm niet hoor. x'D


    Hij woont in Nieuw Zeeland, Auckland [Geboren in Rusland, Siberië], ik in Nederland, Rotterdam. Dus op 24.000km afstand.
    We hebben elkaar via internet leren kennen en zijn nu al ruim 2,5 jaar samen. We hebben elkaar ook echt ontmoet en tussen ons bestaat ware liefde, waardoor we tot het uiterste gaan voor elkaar.

    Man ... ik moet eens overwegen dit op m'n profiel te zetten, heb het best vaak verteld onderhand in soortgelijke topics. :')

    Maunier schreef:
    (...)
    Oja dat verhaal!
    Ah, dat vond ik zo mooi. <3


    Aww, thanks. ^^

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 20:52 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    I have a boyfriend. :'3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nee, nog nooit gehad ook...


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja (H)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 20:56 ]


    It's heavy but you are not the only one

    24000 kilometers. Das een aardig eind. Je zal maar in een vliegtuig zitteb met drie non-stop huilende baby's voor je. Dan helpt zelfs een slaappil niet, I'll promise ya.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee.


    hoi, jij bent leuk.

    Nee.


    Je moet worden wie je bent.

    jaaa, al 21 maandjes (bijna 2 jaar^^) samen met het liefste vriendje <3
    :D


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Zaitsev schreef:
    24000 kilometers. Das een aardig eind. Je zal maar in een vliegtuig zitteb met drie non-stop huilende baby's voor je. Dan helpt zelfs een slaappil niet, I'll promise ya.


    Lol, dan testen we toch even of baby's echt heel goed kunnen zwemmen als ze vanuit zo'n grote hoge een duik mogen nemen?

    En het is 48 uur reizen en als het betaalbaar moet blijven (zie gemiddeld €1600 voor een retour-ticket) dan moet je ook nog tweemaal overstappen. Heerlijk slopend zulke reizen, vooral omdat je dan ook nog eens 12 uur tijdsverschil heb het ene deel van het jaar en wanneer wij in de zomertijd zitten en hun in de wintertijd heb je 10 uur verschil (nu dus nog). Best pittig. :'D
    But you do it all for love.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    xChanelx schreef:
    nope.


    Hope goes lost but never dies.

    jaahaaaaaa<3


    I solemny swear i am up to no good

    Nope. :Y)


    A decision I will regret, until my dying breath.