Sternenmeer schreef:
Iemand lelijk met een goed karakter? Neen.
Iemand knap met een rotkarakter? Neen.
Iemand knap met een goed karakter? Ja. Maar... waar vindt je die?
Sternenmeer schreef:
Iemand lelijk met een goed karakter? Neen.
Iemand knap met een rotkarakter? Neen.
Iemand knap met een goed karakter? Ja. Maar... waar vindt je die?
Je kàn gewoon niet op lelijke mensen vallen, want lelijk en mooi zijn begrippen die voor iedereen anders zijn en als je op iemand valt, zie jijzelf altijd wel iets moois in die persoon.
ik heb alleen leleijke vreindjes gehad. maar ze waren wel lief enso.
tuurlijk ze waren niet te leleijk enso. kon er wel gewoon naast lopen, maar ook weer niet dat je zegt wauw.
dus oneens!
eikeldopje schreef:
het moet geen nerd zijn, maar als hij heel lief is ga ik voor het innerlijk.
dit is alweer zo'n stomme stelling.
ik vind het eindelijk een goede stelling
de eerste indruk heeft meestal wel te maken met uiterlijk, diegene hoeft niet superknap ofzo te zijn. maar hij moet wel aandacht besteden aan zijn uiterlijk, kledingkeuze etc. maar als diegene niet slim is of een leuk karakter heeft wordt 't em alsnog niet.
Maakt me niet zo veel uit. Ik wil natuurlijk niet straal voorschut lopen, maar uiterlijk verder vind ik niet het belangrijkste.
Ik heb het geluk dat ik een vriend heb gevonden die ik en knap vind en lief.
[ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 19:31 ]
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
Ik vind dat je van hem houd hoe hij eruit van binnen... Ik had ooit een jongen en die zag er niet echt uit maar was vreselijk lief enzo.
Voor mij maakt het echt niet uit hoe hij eruit ziet.. Oke hij moet wel hygienis zijn Voor de rest ben ik niet echt kieskeurig
Het innerlijk is het belangrijkste, natuurlijk, maar ik val ook niet op iemand die 'elijk' is. (Niet dat lelijk echt een term is waar je een gezicht op kan plakken, maar je snapt wat ik bedoel.)
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.