• Sinds net gaat als ik op een bepaalde site bezig ben ineens mijn scrollbalk een eigen leven leiden. Dan vliegt 'ie naar boven en hoe hard ik ook scroll, die scrollbalk scrollt harder terug. Als ik dan een GB'tje zit te typen vliegt ineens de pagina naar boven, wat heel erg irritant is want dan moet ik een nieuw tabblad openen en opnieuw gaan schrijven.
    Dus, help?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als het alleen op een bepaalde site is, ligt het daaraan denk ik? ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Als het alleen op een bepaalde site is, ligt het daaraan denk ik? ;o

    Vooral Quizlet en hyves.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik weet niet wat het is? best kut


    wanna reed my story??

    http://www.quizlet.nl/stories/26090/nog-geen-titel/

    Whaha ik wil dat ook weten xd bij mij boven op de pc gaat tie ook ineens omhoog en dan omlaag o-O en dat ehct bij heel veel xd ook bij msn o-O zoek ik iemand en dan floep gaat die scroll ding weer naar boven o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @EM
    LOLSHIT. sorry dat moest even.
    OT: uhh.. Sla eens op dat scroll-ding van je muis? x'D

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 17:37 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Amistad schreef:
    Whaha ik wil dat ook weten xd bij mij boven op de pc gaat tie ook ineens omhoog en dan omlaag o-O en dat ehct bij heel veel xd ook bij msn o-O zoek ik iemand en dan floep gaat die scroll ding weer naar boven o-O

    Ik ben dus niet de enigste met dat probleem, thank god!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Emmmm schreef:
    ik weet niet wat het is? best kut


    wanna reed my story??

    http://www.quizlet.nl/stories/26090/nog-geen-titel/

    Nee :/


    *insert philosophical cringe expression here*

    Emmmm schreef:
    ik weet niet wat het is? best kut


    wanna reed my story??

    http://www.quizlet.nl/stories/26090/nog-geen-titel/

    -plat-

    anyways, ik heb dat ook soms, maar dan wordt ik heel agressief, en blijf ik op de omhoog knop drukken xd


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ik ben dus niet de enigste met dat probleem, thank god!


    nope xd this best kut en dan denk ik BLIJF STAAN XD

    want dan zit ik net een verhaal te lezen ofzow xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb dat ook, en ik erger me er serieus aan!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Amistad schreef:
    (...)

    nope xd this best kut en dan denk ik BLIJF STAAN XD

    want dan zit ik net een verhaal te lezen ofzow xd

    In mijn geval dus een GB'tje te typen, ook zwaar irritant.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wat voor muis heb je, draadloos of met draad? Als je met draad hebt, kan zijn dat de stekker er niet goed in zit in je systeemkast. Als je draadloos hebt, kan batterijniveau te laag zijn of storing hebben. Anders even de lens (wat er onder je muis zit) schoonmaken, dat wil ook nog wel eens helpen. Succes!


    FML

    Dutchess schreef:
    Wat voor muis heb je, draadloos of met draad? Als je met draad hebt, kan zijn dat de stekker er niet goed in zit in je systeemkast. Als je draadloos hebt, kan batterijniveau te laag zijn of storing hebben. Anders even de lens (wat er onder je muis zit) schoonmaken, dat wil ook nog wel eens helpen. Succes!

    Ik heb er in ieder geval eentje met draad en ik zal nu eens die lens gaan schoonmaken!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ik heb er in ieder geval eentje met draad en ik zal nu eens die lens gaan schoonmaken!


    Ik hoop dat het lukt!


    FML

    Ik duw dan altijd op 'insert' en dan stopt dat, haha. Maar ik weet niet of dat wel bij iedereen werkt. 8D -staat boven 'delete' op een azerty toch-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson