• Ik weet niet of dit soort topics mogen

Ik wilde even zeggen hoe super top tof top tof ik heel Quizlet vind. Ondanks dat het een tijdje een zooitje was, vind ik het nu weer echt super leuk hier op het forum!

Om het topic enig nut te geven:
    Wat vinden jullie?

*insert philosophical cringe expression here*

Ik vind het heel gezellig. Het is altijd fijn om te kunnen ontsnappen naar Quizlet als ontspanning.

[ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 15:16 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Soms is het supergezellig, soms kan ik iedereen wel schieten en snap ik niet waar iedereen z'n hypoctiete ideeën en uitspraken vandaan haalt X: En veel mensen gaan zich meteen als een bitch gedragen wanneer iemand iets anders vindt dan diegene. De sfeer vond ik een tijdje geleden ook leuker, toen was iedereen meer bevriend dan nu. Ik vind sommige acties van de mods nergens op slaan en ben het totaal niet eens met de bans van sommige mensen, een internetsite hoort toegankelijk te zijn voor iedereen en niet alleen voor mensen met bepaalde normen. En dan bedoel ik niet dat je alles kan zeggen, er is natuurlijk een grens, maar we zijn nu eenmaal niet allemaal heilige boontjes en aangezien het internet is, kan je degenen die je niet aanstaan gemakkelijk negeren.
    Maar zoals ik al zij, is het vaak ook wél gezellig.

[ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 15:20 ]

Everything means nothing, if I ain't got you.

FACEPLANT schreef:
    Soms is het supergezellig, soms kan ik iedereen wel schieten en snap ik niet waar iedereen z'n domme ideeën en uitspraken vandaan haalt X: En veel mensen gaan zich meteen als een bitch gedragen wanneer iemand iets anders vindt dan diegene, De sfeer vond ik een tijdje geleden ook leuker, toen was iedereen meer bevriend dan nu.

We geven de schuld aan het WK.(krul)

Cornflakes schreef:
    (...)
    We geven de schuld aan het WK.(krul)

Haha waarom dat? Door heel het f*ck Nederland/f*ck Spanje gebeuren? :P
    Het ging zo al wel voor het Wk, vind ik

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik vind het heel vaag dat ik op een puist vlak boven mijn slaap m'n slagader kan voelen.

No growth of the heart is ever a waste

Jup. Ik vind het hier nog steeds allemaal een beetje braaf en saai, maar mijn blog die ik eerder schreef is niet meer van toepassing, en dit is inderdaad een betere tijd op Quizlet.

You move me ......... Kurt

Zaitsev schreef:
    Ik vind het heel vaag dat ik op een puist vlak boven mijn slaap m'n slagader kan voelen.

...
    LOL!

You move me ......... Kurt

Zaitsev schreef:

I lol'd?

Quizlet is awesome, I wouldn't trade it for anything in the world:Y)

We're hiding behind skin that's too tough

Hoe durf jij dit te posten?
    Volgens mij gaat dit topic echt wel gesloten worden hoor! (':

Waarom zou het niet mogen?
    Iedereen mag toch zeggen dat Quizlet gewoon supergeweldig is? ^^

You are the poetry Shakespeare was missing.

Hingucker schreef:
    Hoe durf jij dit te posten?
    Volgens mij gaat dit topic echt wel gesloten worden hoor! (':

Waarom zou het niet mogen?
    Iedereen mag toch zeggen dat Quizlet gewoon supergeweldig is? ^^

Was dat eerste nou sarcastisch ofzo?(krul)

Zaitsev schreef:

Hoe bedoel je random? :'D
    En zo vreemd is dat niet want je slaap heeft ook een slagader.
    Wanneer je er iemand hard genoeg slaat kunnen ze ook blind worden of zelfs sterven.

[ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 16:57 ]

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

Vengeance schreef:
    (...)

Hoe bedoel je random? :'D
    En zo vreemd is dat niet want je slaap heeft ook een slagader.
    Wanneer je er iemand hard genoeg slaat kunnen ze ook blind worden of zelfs sterven.

Dat is een hele enge gedachte moet ik zeggen.(cat)

Maunier schreef:
    Ik vind het hier echt onwijs leuk.
    Ik kan hier gewoon alles kwijt, en ik krijg dan positieve reacties, opbouwende kritiek en natuurlijk is er wel eens gezeik, maar wat wil je met allemaal meiden van 12 tussen de 20 jaar.(krul)
    Eén hoeraatje voor Q haha_O_

Quizlet heeft me door meerder, moeilijke periodes gesleurd, voor namelijk met afleiding en daar ben ik erg dankbaar voor <3

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Cornflakes schreef:
    (...)
    Dat is een hele enge gedachte moet ik zeggen.(cat)

Tja, het menselijk lichaam kan veel hebben maar heeft ook een aantal hele zwakke plekken. Zoals een bepaalde plek achter in je nek, als daar lucht in komt door bijv. een injectie ben je ook in no time dood. En zo zijn er heel veel dingen waar je de pijp van kan uitgaan.
    Maar je slaap is dus ook levensgevaarlijk.
    Sla er dan ook nooit iemand zomaar, zelfs niet met vechten, want je loopt het risico ze blind te krijgen, in een rolstoel of onder de grond. Dat klinkt heel 'stoer'/'handig', maar geloof me, zoiets wil je echt niet op je geweten hebben.

The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell