• Haii mensjess!!! Goed nieuws!!
    Binnen 8 dagen vrij ik officieel een half jaartje met mijn schatjj!!! Maar, ik wil natuurlijk iets leuks en origineels doen om het te vieren... Kunnen jullie me helpen?? PS: het is een doordeweekske dag dus het mag echt niet langer duren als tot half 11 's avonds... Ik wou eerst een filmpje kijken maar dat was zo afgezaagd, toen wou ik een filmpje kijke op de luchtmatras in de garage met kaarsjes, ook dat is niet echt mega-origineel duss...
    Help me aub?!?!

    Alvast bedankt!! <3
    Xx(K)

    Hihi, ik ga maar niet zeggen wat ik doe als ik 2 jaar heb met mijn vriendje -grinnik-


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hihi, ik ga maar niet zeggen wat ik doe als ik 2 jaar heb met mijn vriendje -grinnik-

    Ghehe xP Kdenk niet dat ik het wel weten neeh xD

    Een woensdag namiddag? Is er iets dat hij heel graag doet en is dat doenbaar op een namiddag? Dan kan je dat gaan doen.
    Ben je creatief? Kan je goed tekenen, filmpjes maken? Geef hem dan iets, speciaal voor jullie 2. Of werk je graag met je handen? Maak dan een zelfgemaakt kadertje.
    En je kan gaan zwemmen of zo?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ....
    Tja, ga uit eten ofzo? Of naar een concert samen? Zo zouden ik en Val het wss doen aangezien we toch allebei gek zijn op muziek. ;D

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 14:30 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oh proficiat (:
    Wat jullie ook doen, het wordt vast leuk. Have fun!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Pff geen idee, toen ik een halfjaar had heb ik het niet gevierd x'D Vind het ook niet nodig eigenlijk. Dus sorry ik weet niks :'D


    -

    Seriously, wtf?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Binnen 8 dagen vrij ik officieel een half jaartje met mijn schatjj!!!
    HAHA daar moest ik even heel hard om lachen. :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Hmmm dat vind ik ook wel iets om te vieren eigenlijk x'D


    -

    xWahreLiebe schreef:
    Binnen 8 dagen vrij ik officieel een half jaartje met mijn schatjj!!!
    HAHA daar moest ik even heel hard om lachen. :'D

    Ik snap überhaupt niet dat je dat gaat 'vieren'?
    Normaal vier je dat je zoveel weken/maanden/jaren een relatie hebt.. Maar goed. (':

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 14:28 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik snap überhaupt niet dat je dat gaat 'vieren'?
    Normaal vier je dat je zoveel weken/maanden/jaren een relatie hebt.. Maar goed. (':

    Ik denk dat ze dat ook bedoeld hoor :'D


    -

    Stripe schreef:
    (...)
    Ik snap überhaupt niet dat je dat gaat 'vieren'?
    Normaal vier je dat je zoveel weken/maanden/jaren een relatie hebt.. Maar goed. (':


    Haha ik denk ook dat ze dat gewoon bedoelt dat ze een half jaar samen zijn :'D

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 15:07 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik kreeg toen een kettinkje van mijn vriendje, maar echt gevierd hebben we het niet. Ik zou gewoon extra lief voor hem zijn en een kleinigheidje kopen ofzo..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Hihi, ik ga maar niet zeggen wat ik doe als ik 2 jaar heb met mijn vriendje -grinnik-

    Blond batsmaatje van me, je snapt natuurlijk wel dat je ons hier allemaal heel nieuwsgierig mee maakt he?

    Edit: Okeuj, laat me effe denken.
    Misschien is het een idee om een cake te maken met een glazuurlaag in letters 'gefeliciteerd met ons half jaar samenzijn' oid :]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 19:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ga picknicken. Haha, lekker afgezaagd.


    Travel far enough, you'll meet yourself