• Ik heb het 4 jaar lang niet zo leuk gehad op school. Ik zat op het vmbo-tl en door mijn dyslexie kon ik niet eerder naar de havo dan nadat ik slaagde voor mijn vmbo-tl. Dit jaar zit ik dus op de havo (met een vmbo-tl diploma op zak) en ik kan jullie vertellen dat ik het heel erg naar m'n zin heb! Vorige jaren lachte ik misschien.. 2 keer in een jaar, en nu heb ik in 2 weken tijd al meer dan 10 keer gelachen, om het maar een beetje te verduidelijken. Oke, ik heb nog niet gelijk beste vriendinnen op school, maar de vervelende dingen zijn in ieder geval over =3.

    I am so happy! =3

    TourdeKrulle schreef:
    (...)
    Ja nou dat had ik dan in ieder geval goed =3. Dat het daar beter is xp. Voor mij althans, ik wil niemand hier beledigen ;).
    En ik wist ook wel dat het me zou lukken, maar ik had de laatste vakantie week toch wel de zenuwen; zou het nu weer zo worden als eerst..? Niet dus! 8D

    Hm, vaak is het wel zo hoor. Maar het ligt ook aan de mensen.
    Jaa maar dat is altijd zo, maar dat is gezond!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn zusje zit op VMBO-kader en moest de eerste 3 jaar gewoon overleven. Ik weet dus misschien een beetje hoe jij je gevoeld hebt. Veel plezier op de HAVO he!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    Mijn zusje zit op VMBO-kader en moest de eerste 3 jaar gewoon overleven. Ik weet dus misschien een beetje hoe jij je gevoeld hebt. Veel plezier op de HAVO he!


    †

    Het wordt een geweldig jaar! _O_


    All was well.