• Ik heb het 4 jaar lang niet zo leuk gehad op school. Ik zat op het vmbo-tl en door mijn dyslexie kon ik niet eerder naar de havo dan nadat ik slaagde voor mijn vmbo-tl. Dit jaar zit ik dus op de havo (met een vmbo-tl diploma op zak) en ik kan jullie vertellen dat ik het heel erg naar m'n zin heb! Vorige jaren lachte ik misschien.. 2 keer in een jaar, en nu heb ik in 2 weken tijd al meer dan 10 keer gelachen, om het maar een beetje te verduidelijken. Oke, ik heb nog niet gelijk beste vriendinnen op school, maar de vervelende dingen zijn in ieder geval over =3.

    I am so happy! =3

    Ik ben super blij voor je liefje, dat weet je he :)


    Life is hard and then we die

    Ik ben blij dat jij zo blij bent (:

    Morgen heb ik pas mijn eerste schooldag en ik zie er belachelijk erg tegenop. Ik heb dan nog wel ongeveer dezelfde klas, maar er zijn de afgelopen weken heel veel dingen gebeurd waardoor ik het denk ik niet meer zo leuk ga hebben in de klas, helaas.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mooi zo Krullie =D Ik zei toch dat de HAVO heel anders was dan het VMBO. Ben echt blij voor je. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Hihi, ik ben zo blij voor jou hè! Het is fijn voor je, dat je nu eindelijk eens een leuke klas hebt. Vriendinnen komen vanzelf, het is nog vroeg hè.<3


    everything, in time

    Helemaal super :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oeehh, gelukkig voor je!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat is echt super voor je!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Aaah dat vind ik echt super voor je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had er gewoon geen vertrouwen meer in dat ik dit nog eens zou kunnen zeggen =3.

    TourdeKrulle schreef:
    Ik had er gewoon geen vertrouwen meer in dat ik dit nog eens zou kunnen zeggen =3.

    Ja, ik kan me nog herinneren dat je het nooit leuk vond op school en altijd graag wou dat je naar de havo kon! Ik ben zo blij voor je dat je het nu wel naar je zin hebt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ah, dat is leuk. Ik ben blij voor je. (:

    NYC schreef:
    (...)
    Ja, ik kan me nog herinneren dat je het nooit leuk vond op school en altijd graag wou dat je naar de havo kon! Ik ben zo blij voor je dat je het nu wel naar je zin hebt!

    Ja nou dat had ik dan in ieder geval goed =3. Dat het daar beter is xp. Voor mij althans, ik wil niemand hier beledigen ;).
    En ik wist ook wel dat het me zou lukken, maar ik had de laatste vakantie week toch wel de zenuwen; zou het nu weer zo worden als eerst..? Niet dus! 8D

    Happysnail schreef:
    Helemaal super :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat is leuk. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Geweldig Krull! <3


    Let the Night embrace you