• De bel ging en ik doe de deur open. 'Heeft u nog iets over voor de kanker bestrijding?' dus mn ma geld pakken, zegt die vrouw tegen mij: 'goh, ik ken jou nog als meisje van zo. (wijst tot haar knie), wat gaat de tijd snel he?

    en ik ken haar helemaal niet x'D.

    'hoe oud ben je, 16?' 'ja, haha.'
    Blijkt ze hier tegen over te wonen. Nja ik kijk hier uit op allemaal tuinen achter elkaar zeg maar, dus niet dat haar voordeur op dezelfde straat uit komt als die van mijn huis. In één van die huizen woont zij blijkbaar.

    Ook zo iets mee gemaakt?

    Toevallig niet.


    -

    Ja, heel vaak x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tja, de tijd vliegt hè.(cat)


    everything, in time

    Hahaha, dat heb ik vaak met kleine kindjes die tegen mij zeggen 'Jij bent toch de zus van Jesse/Roos' 'Uh ja, ken ik jou?' 'Nee.' 'Okii...'


    Life is hard and then we die

    Onlangs nog

    Verandert van school , komt er zo een leerkracht op mij af. Tara? Tara Velter. Hha ik natuurlijk raar kijken en antwoorden. Hij zei dat hij me kende van toen ik nog een kleine huppel was maar me herkende van foto's van me oudere zus.

    Aaaaahn ... ok


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ja, zo vaak. x3


    Peace, love, glee.

    Heel vaak. Oude collega's van mijn ouders, vrienden van mijn ouders, familieleden die ik nooit heb gezien...
    En zaterdag (toen was de bruiloft van mijn neef) komt er opeens de broer van zijn vrouw op me af. Begint die een hele zever tegen me. Ik stond er echt van; Wtf? o.O Bleek dat hij me niet kende, maar alleen mijn naam had gehoord tijdens de mis (ik moest lezen). Hij leek zo hard op een leerkracht van school ö Maar hij was dronken en had niet zo veel werkende hersencellen meer (krul)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Heel vaak. Oude collega's van mijn ouders, vrienden van mijn ouders, familieleden die ik nooit heb gezien...
    En zaterdag (toen was de bruiloft van mijn neef) komt er opeens de broer van zijn vrouw op me af. Begint die een hele zever tegen me. Ik stond er echt van; Wtf? o.O Bleek dat hij me niet kende, maar alleen mijn naam had gehoord tijdens de mis (ik moest lezen). Hij leek zo hard op een leerkracht van school ö Maar hij was dronken en had niet zo veel werkende hersencellen meer (krul)

    Mag ik me nu afvragen welke leerkracht? x'D


    Terug naar de veiligheid!