• Ik zit dus met een soort van probleem. Nja, probleem niet echt, maar ik vind het wel vervelend:
    Mijn vriend gaat de laatste tijd echt hartstikke veel met een (ex)vriendin van mij om, ik ken haar via hem omdat zij elkaar al langer kende maargoed. Hij dus dus echt heel veel bij haar, nog meer dan bij mij.
    Hij was daar vorig weekend, en dit weekend alweer. En ik vind het gewoon echt vervelend worden, want het lijkt gewoon echt alsof hij meer om haar geeft dan om mij, en alsof die vriendschap intussen meer in geworden.
    Ik heb er niks van gezegd, omdat mijn vriend er dan toch niks aan doet. Serieus, hij denkt dan: F*ck you, en gaat gewoon naar haar toe, hij luistert naar niemand. Dat vind ik ook heel vervelend, maarja.

    Heeft iemand misschien tips hoe ik het hem toch duidelijk moet maken ofzo? ._. ik vind het namelijk echt Kut.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Gewoon zeggen wat je ervan vind. Als hij echt van je houd begrijpt hij je wel (:

    Ik snap heel goed dat je dit vervelend vind!
    Ik zou anders hem een keer opbellen en vragen om samen iets te doen. Ervoor zorgen dat hij een beetje bezet al is door jou, en hij niet meer met haar kan afspreken.
    En als hij dan zegt: 'Ik heb al met [...] afgesproken.' Antwoord je gewoon luchtig: 'Goh, jullie spreken de laatste tijd best veel met elkaar af hè?'
    Succes ermee meid!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Ik snap heel goed dat je dit vervelend vind!
    Ik zou anders hem een keer opbellen en vragen om samen iets te doen. Ervoor zorgen dat hij een beetje bezet al is door jou, en hij niet meer met haar kan afspreken.
    En als hij dan zegt: 'Ik heb al met [...] afgesproken.' Antwoord je gewoon luchtig: 'Goh, jullie spreken de laatste tijd best veel met elkaar af hè?'
    Succes ermee meid!


    Ja, zoiets dacht ik ook al maar hij doet de laatste tijd echt raar; afstandelijk ofzo, en ik vraag me echt af of het met haar te maken heeft. Hij is nu niet online (Goh, hij is weer bij haar. ._.) maar als hij dat vanavond wel is zal ik het er wel met hem overhebben. Ik vind het allemaal een beetje raar worden. :/


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lefevre schreef:
    (...)

    Ja, zoiets dacht ik ook al maar hij doet de laatste tijd echt raar; afstandelijk ofzo, en ik vraag me echt af of het met haar te maken heeft. Hij is nu niet online (Goh, hij is weer bij haar. ._.) maar als hij dat vanavond wel is zal ik het er wel met hem overhebben. Ik vind het allemaal een beetje raar worden. :/

    Inderdaad, ik zou het hem vragen. Beter dat je meteen duidelijk antwoord hoort, dan dat je achteraf het te horen krijgt.. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Misschien moet je het een beetje laten gaan zo. Als hij echt iets met haar wil, zal hij het uiteindelijk zelf tegen je moeten zeggen. Misschien moet je je erop voor bereiden. Of wel moet je ingrijpen.. Verwen hem eens (;


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Boredom schreef:
    Misschien moet je het een beetje laten gaan zo. Als hij echt iets met haar wil, zal hij het uiteindelijk zelf tegen je moeten zeggen. Misschien moet je je erop voor bereiden. Of wel moet je ingrijpen.. Verwen hem eens (;


    Ja, ik weet alleen niet of ik me erop kán voorbereiden. Zij heeft op haar hyveprofiel staan: Loves: Friends&(denaamvanmijnvriend) omdat dat van hem moest. dat staat er letterlijk, behalve dat: (denaamvanmijnvriend) want daar staat gewoon echt zijn naam. .__. Ik vind haar best wel irritant worden. T_T

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 14:26 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    EA schreef:
    Gewoon zeggen wat je ervan vind. Als hij echt van je houd begrijpt hij je wel (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oké , je gaat met hem praten en laat bij haar op een rustige manier doorschemeren : he is mine bitch fack off!
    maar dan een klein beetje aardiger niet veel aardiger een klein beetje


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als hij niet eens naar je wil luisteren vraag ik me eerder af waarom je uberhaupt met die jongen hebt.

    In mijn geval zou het redelijk duidelijk zijn: Wieberen. Opflikkeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als het echt érg word, moet je hem jaloers maken.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zaitsev schreef:
    Als hij niet eens naar je wil luisteren vraag ik me eerder af waarom je uberhaupt met die jongen hebt.

    In mijn geval zou het redelijk duidelijk zijn: Wieberen. Opflikkeren.


    Nou, echt wel! Zou ik ook vinden.
    Maar gewoon eens rustig met hem gaan zitten en zeggen dat je ff serieus gesprek wilt hebben. En dan eerlijk zeggen dat je het vervelend vind dat hij zo vaak bij haar is en dat hij zich anders gedraagt de laatste tijd. Hoe dat komt en of je hem kunt helpen bij iets waar hij ev. mee zit? En of jullie gezellig wat gaan doen?


    FML

    Virginity schreef:
    Als het echt érg word, moet je hem jaloers maken.^^


    Haha x] Dat lijkt me niet echt een goed plan, toch was ik daar onbewust al mee bezig. :x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    EA schreef:
    Gewoon zeggen wat je ervan vind. Als hij echt van je houd begrijpt hij je wel (:

    EA schreef:
    Gewoon zeggen wat je ervan vind. Als hij echt van je houd begrijpt hij je wel (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jeetje wat vervelend! :O
    Je moet het hem echt goed duidelijk maken. Probeer met hem te praten en hem te laten luisteren. Zeg dat je er heel erg mee zit. Wil dat niet lukken? Schrijf een brief of een mailtje. Misschien dat hij die wel leest. Of een optie is om met die vriendin te gaan praten. Jullie zijn ex-vrienden. Maar misschien kan zij je wel helpen.
    Ik hoop dat je eruit komt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.