DELICI0US schreef:
Ik vind ze verschrikkelijk. Het valt me op dat ze nu allemaal verdwenen zijn, haha.
Maarja, iemand anders vind Justin Bieber verhalen weer vreselijk, het is maar waar je van houdt.
Volgens mij zijn ze allemaal verdwenen, omdat Rose van Quizlet is(krul)
Die had volgens mij echt triljoen story's over Cristiano Ronaldo en Fernando Torres(cat)
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
Ach ik houd zoiezo iet van fanfictions, die gaam meestal altijd over: Voetballers, TH, JB, Twilight! Dan is er niks meer aan! Oreginele fanfics zijn wel leuk, maar ik kan bijna kotsen over die verhalen. -Ehm eerst even kotsen over JB en dan kotsen over die verhalen, klinkt beter -
Boeha, maar ik heb er alleen nog maar 1 omdat ik die af wil hebben, en niet het zoveelste verhaal hebben dat ik afhaak. Die van mij begon net voor het WK . En ja ik word nu ook gek van al de verhalen, maar opzich, ze zijn goed geschreven, degenen die ik lees. Dus beeld een ander persoon erbij in, en ze zijn best goed
Eens. Het is wat je zelf leuker vindt. Persoonlijk vind ik de voetbalverhalen over het algemeen wel leuk. Net zoals TH-fans, TH-verhalen leuker zullen vinden dan anderen..
This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.