• Tadaa! Het gaat ooohveeer;

    Jacob Black heeft het niet zo voor Clearwaters. Dat bewijst, May Clearwater, die helemaal uit Missouri verhuist is om bij haar lievelingstante te wonen. Jacob meent vrijwel dat May de meest irritante persoon is op aarde - en dat is nog zacht benadrukt. May zweeft namelijk ergens op een wolkje in de zevende hemel. Ze kent geen verdriet, geen slechtheid, en is altijd vol enthousiasme. Jacob wil koste wat het kost haar de les lezen en proberen te overtuigen dat de wereld niet is hoe zij het ziet. Maar May luistert naar niets of niemand. De reden van haar plotse aankomst is het feit dat de vader van Seth en Leah zo pas gestorven zou zijn. En May hun komt troosten. Maar alsnog, Jacob wilt er niets over weten. “Daar zijn Billy en de wolfpack voor”. Zijn vragen blijven niet onbeantwoord. Hij leert waarom May überhaupt hier kwam wonen, waarmee hij tegelijkertijd het antwoord vind waarom May zo bubbly is..

    (Het wordt een Jacob Black story.. En ik ga er niet mee beginnen voor ik van mijn depressie geraakt ben)

    Rollen;

    x Een beste vriendin

    x Een meisje die stapel is op Jacob

    x Een meisje die May overal achtervolgd en om de minuut tips zoekt om positief over het leven te proberen te denken

    Hoe je moet posten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Hobby's;
    Foto + uiterlijk;
    Woonplaats (La Push of ergens anders ^^);
    Lengte;


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    een meisje die stapel is op jacob

    Naam; Jennifer mcClauty
    Leeftijd;16
    Hobby's;dansen & zingen, uitgaan en paardrijden
    Foto + uiterlijk;jennifer ze heeft groene ogen & zwart haar.
    Woonplaats;la push, ze zitten op dezelfde school enzo.
    Lengte; 1,70

    nja hopelijk kom je snel uit je depressie;)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 14:46 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Naam; Sem Chase.
    Leeftijd; Vijftien
    Hobby's; Gitaar spelen - Vrienden opzoeken - Een beetje buiten hangen
    Foto + uiterlijk; Sem heeft hele lange haren, ze zijn bruin met slag erin. Ze heeft felle blauwe ogen die bijna nep lijken, maar ze zijn toch echt echt. Ze heeft ze geërfd van haar moeder, die precies dezelfde blauwe ogen had. Elize heeft een mooie egale huid, waar ze erg trots op is.
    Woonplaats; Forks
    Lengte; 1.68 m


    Big girls cry when their hearts are breaking

    roll: beste vriendin
    Naam;Michelle Call
    Leeftijd; 15
    Hobby's; rondrennen (ze is ook shapeshifter), schilderen, zingen, dansen,flirten, shoppen, lachen
    Foto + uiterlijk;michelle call michelle heeft zwarte haren en net als iedereen een beetje ene bruin kleurtje ze heeft hele sprekende bruine ogen.
    Woonplaats; la push
    Lengte; 1,75

    wil je laten weten als ie online staat en als ik rol heb
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.