• Hoe lang moet een hoofdstuk volgens jou zijn, én heeft elk hoofdstuk dan -dat je schrijft- ongeveer hetzelfde aantal woorden? (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Rond de 500 woorden en elk hoofdstuk ongeveer rond de 500 woorden ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naja, ik doe meestal tussen de 500 en 700 woorden. Maar het ligt er dan wel aan hoe het uitkomt. & ik doe dan wel dat ieder hoofdstuk ongeveer even lang is.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik schrijf meestal een hoofdstuk tussen de 400 tot 1000 woorden, dit kan echt behoorlijk verschillen omdat ik om een gegeven moment het perfecte einde is. Dat kan bij de ene al bij 403 woorden zijn en bij de andere bijvoorbeeld 1015. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat maakt volgens mij niet echt uit. Je hebt ook korte hoofdstukken die erg goed zijn.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Mijn hoofdstukken zijn altijd ongeveer duizend woorden. En mijn stand alones altijd tweeduizend. Maar ik vind dat een hoofdstuk vijfhonderd tot duizend woorden zou moeten hebben, anders vind ik het te kort.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik maak mijn hoofdstukken van 300 tot 600 woorden, maar dat kunnen er ook meer zijn. Maar net hoe het uitkomt..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Zorro schreef:
    Naja, ik doe meestal tussen de 500 en 700 woorden. Maar het ligt er dan wel aan hoe het uitkomt. & ik doe dan wel dat ieder hoofdstuk ongeveer even lang is.


    Voor mij het zelfde eigenlijk. Licht er aan wanneer er een goed moment om te stoppen komt. Ik ga niks afravelen omdat ik niet meer dan 500 woorden in mijn hoofdstuk wil.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    500 - 1000 woorden :Y)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Rond de 500-700 vind ik ze het fijnst om te lezen. Maar dat verschilt per persoon.
    Ik probeer de hoofdstukken altijd ongeveer even lang te maken. Langer is oké, korter niet. -haat aan super korte hoofdstukken...-

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 19:16 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Rond de 500/600 woorden. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Verschilt per verhaal. Meestal wel tussen de 500 en 1000 woorden.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vind 400 wel prettig.
    Maar meer kan altijd. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Rond de 1ooo.
    Ik vind zo'n prut van 3oo echt niks, dan kan je evengoed niks posten.

    ik schrijf gewoon totdat ik vind dat het genoeg is,
    en dat kan heel erg verschillen. soms is het 400 woorden, soms 2000.
    gewoon wat goed voelt 8D


    all I want for christmas is a girlfriend

    Niet te kort, maar ook niet al te lang. Minsten 300 in ieder geval en maximaal 2000 x) Maar het liefst 500.
    Het liefst wel alle hoofdstukken van een verhaal ongeveer even lang.


    Felix