• Heey!^^

    ik verveel me nu nogal en ik wil daarom een nieuwe serie maken!^^ Ik heb al een titel en een idee maar ik wéét niet over wíé ik die serie moet maken!o.0 ik wil wel eens wat anders dan TH!--'. Dus wie weet over wie ik een serie moet maken?

    Bedankt!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Over een meisje met tekentalent?
    Ze zit op school en kan er verder weinig mee.
    Thuis wordt er niet naar omgekeken, hoewel haar hele kamer onderhangt met tekeningen en schilderijen.
    Als er een beroemd tekenaar op school komt en haar "kunstwerken" ziet wordt haar leven anders...

    Vindt je dat iets?
    Nienke


    Hoi.

    Over een meisje met tekentalent?
    Ze zit op school en kan er verder weinig mee.
    Thuis wordt er niet naar omgekeken, hoewel haar hele kamer onderhangt met tekeningen en schilderijen.
    Als er een beroemd tekenaar op school komt en haar "kunstwerken" ziet wordt haar leven anders...

    Vindt je dat iets?
    Nienke

    heey!^^
    Bedankt dat je wilt reageren!;)
    maar ik heb al een idee&een titel. Maar ik weet niet over wie ik het moet houden. Over een beroemd persoon of niet?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ok maar wat is de titel dan?


    Hoi.

    Ok maar wat is de titel dan?

    love you ... The biggest lie of all time!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ryan sheckler


    So Wrong, It's Right <3

    Orlando Bloom?
    Daar heb ik nog nooit iets over gezien.
    Nienke


    Hoi.

    umh..ik zie nog wel.. Ik denk dat ik hem toch maar over onbekende personen ga doen!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Goed idee, al die beroemde personen kunnen nog wel eens voor verwarring zorgen.:D
    Nienke


    Hoi.

    Misschien kan je KillerPilze Doen.. ;á Daar zijn weinig serie's hier over.. Tenminste ik kan er bijna geen vinden..Alleen TH en GB.. Jb


    Tom and Georg could write a bad romance.

    misschien kan ik het dan wel doen over Max,Jo And Fabi doen..dan moet ik wel nog ff wat info over zoeken dan!;) En wat voor soort Verhaal wil je dan dat het wordt?(kijk ik of ik er rekening mee kan houden!;))

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ga hem over KP doen!^^ En ik ga hem nu ff schrijven!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    NEIN!
    Geen Killerpilze dude, doe iets over een onbekend persoon! Da's veel cooler XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NEIN!
    Geen Killerpilze dude, doe iets over een onbekend persoon! Da's veel cooler XD

    x'D ik heb er al een paar over een onbekende personen&nu wil ik eens eentje proberen te maken over KP^^xD kijken of dat wat wordt. Als het niks wordt, dan maak ik er een over een onbekent persoon! Goed?:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    x'D ik heb er al een paar over een onbekende personen&nu wil ik eens eentje proberen te maken over KP^^xD kijken of dat wat wordt. Als het niks wordt, dan maak ik er een over een onbekent persoon! Goed?:P

    xX

    Oke. (:
    Óóóóóf.. je doet iets over.. TOM FELTON XD
    Jeweetwel, Draco maar dan gewoon zónder zyn geacteer (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Over een dagboek van een meisje dat gepest word en stiekem super goed kan zingen. Als ze de hoofdrol krijgt van een toneelstuk; dan word iedereen vrienden met haar, maar éen is de vijand@


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room