• ik vind mezelf nu echt vet want ik zei harrIE potter, ipv HarrY. is dat niet onzettend stoer? (krul)
    en ik kan er maar geen genoeg van krijgen (:


    Een generatie terug.
    Tara Chase gaat naar hogwarts, omdat het een talent volle heks is. Ze is helemaal alleen en komt uit een Volbloed familie, ze wordt niet net zoals haar familie bij Zwadderich ingedeeld. Dat komt omdat haar vader de hoed behekst heeft bij het indelen van Tara, dat is met opzet gedaan. Tara wist hiervan en alles loopt precies volgens plan. Tara wordt bij Griffoendor ingedeeld, om bevriend te worden met James Potter. Ze moet zijn vertrouwen winnen en hem zo naar haar toe trekken, zo ver dat hij niet meer van haar af wil. Ze moet hem langzaam aan stapjes dichter naar Voldemort leiden, omdat haar familie de trouwste dooddoeners zijn. Tara is nog een jong meisje, maar ze zit niks met deze taak. Totdat ze verliefd wordt, vriendinnen krijgt en het vertrouwen van alle leraren gewonnen heeft.


    de rollen
    Beste vriendin Tara. KLIKNIET
    Vriendin Tara Fabregas
    Vijand Tara. Cloudburst


    De informatie
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afdeling:
    Extra:
    Deze generatie houden of die nu pakken:
    Titel:
    Moet ik je waarschuwen bij het eerste deel:
    Crush:
    toverstok:


    Met de vraag over de generatie bedoel ik, of de generatie van James potter moet doen of van Harry potter. Wat jullie het leukste vinden. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 12:26 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hha ik dacht dat die harrIE een foutje was , maar nu vind ik je vetcool :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    hha ik dacht dat die harrIE een foutje was , maar nu vind ik je vetcool :Y)


    Ja vet hè? echt respect voor mij (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    EDIT: ik moet ook uw toverstok weten _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Beste vriendin Tara.
    Naam: Lucca Muertos-Xevoir.
    Leeftijd: Ligt eraan hoe oud Tara daar is, want dan is Lucca een jaartje ouder dan haar.
    Uiterlijk: Lucca heeft lange bruinachtige haren, die meteen mooi vallen. Ze hoeft er niet veel voor te doen om het in model te brengen, ook al vindt ze zelf van wel. Lucca heeft een mooi getinte gezicht, zonder enkele pukkel of puist te bekennen. Elke haarkleur staat haar wel, al laat ze het liever haar eigen haarkleur.
    Haar lichaam is niet te dik of te dun, ze let goed op haar lichaam. Ze blijft extra in training, om haar lichaam zo te houden; ook al heeft ze een hekel aan sport. Ze bijt geen nagels, en daardoor heeft ze ook zulke verzorgde nagels. Ze haat het zelf als ze iemand ziet nagelbijten, daar kan ze totaal niet tegen.
    Verder kan ze zo op de ene dag een leuk fleurig jurkje aan trekken, en op de andere dag trekt ze jongensachtige kleding aan. Ze trekt kleding aan, waar ze goed bij voelt op dat moment. En wat haar emotie weergeeft.
    Karakter: Lucca is een aardig meisje, je kan haar gemakkelijk om hulp vragen. Op het eerste gezicht lijkt ze een bitch, maar ze is eigenlijk heel aardig voor de mensheid. Ze zegt wel haar dingen op een vage/mysterieuze manier, dus soms kun je haar niet echt 100 procent begrijpen. Er hangt dan ook meestal een mysterieuze sfeer rond haar. Behalve als je haar betrouwbaarheid of vriendschap geschaad hebt, want dan veracht ze je. Dan zie je opeens een heel ander persoon voor je, dan dat lieve aardige meisje.
    Lucca is eigenlijk op sommige punten erg onzeker, maar zo komt ze niet over. Ze is nogal een durfal, en zou echt alles aankunnen. Ze is een erg sterk persoon, zowel mentaal als fysiek. Lucca kan soms echt dom overkomen, ook al is ze dat niet. Ze is eigenlijk best slim, niet zo slim als Hermelien.. maar ze weet wel heel wat. Daarvoor hoeft ze ook niet te leren, en als ze moet leren – leert ze altijd op het laatste moment. Ze vindt altijd dat ze wel wat beters te doen heeft, en gaat daarom altijd wel wat leuks doen met vrienden van haar. Ja vrienden, ze is meer een jongensmeisje dan een meisjesmeisje. Ze gaat vaker met jongens om dan meisjes, niet dat het haar wat kan schelen. Ze let er namelijk totaal niet op.
    Als Lucca een afspraak heeft gemaakt met iemand komt ze altijd te laat, ze haat de tijd. Lucca vergeet ook heel vaak dingen.
    Lucca is opeens een erg hyper persoon als ze water of iets met suiker op heeft. Dat kan dan nog wel een tijdje duren voor het over is. Meestal loopt Lucca met een vermakelijke/sarcastische glimlach op haar gezicht, alsof ze alles aankan, erg bitchie antwoord. En daardoor schrikt ze de meeste mensen ook af. Ze heeft ook meestal wel van die dagen waarop je opeens haar slaaf kan zijn, en als je dat bent kun je beter uitkijken. Want als je haar ‘bevel’ negeert, kan ze erg boos worden..
    Afdeling: Zwadderich.
    Extra: Ze krijgt rode ogen als ze boos wordt. Haar ouders zijn gescheiden toen ze 12 werd, en haar moeder heeft nou iemand anders. Lucca mag de vent niet, dus heeft ze vaak ruzie met hem. Of haalt ze streken bij hem uit, net zoals bij de rest van de mensen op school.
    Haar vaders kant heet Xevoir, en de kant van de vriend van haar moeder heet: Muertos.
    Deze generatie houden of die nu pakken: Eh, wat jou het beste lijkt? Maakt niet veel uit, lijkt mij.
    Titel: Planned it different, then it should be. –Yeah, ik was fantasieloos.-
    Moet ik je waarschuwen bij het eerste deel: Yes, please.
    Crush: Ik weet niet of ik nou wel Draco Malfoy mag kiezen? (‘:
    Toverstok: Ik bedenk er even zelf eentje ;D.
    Kern: veer van een Hippogrif. Houtsoort: Berk. Lengte: 25,4 cm.

    De foto komt nog!

    Eerst slapen, Oyasumi! (flower)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 3:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Vijand Tara
    Naam: Elizabeth Ignota
    Leeftijd: Dezelfde leeftijd als Tara
    Uiterlijk: Elizabeth Ignota. Elizabeth heeft lange zwarte haren, en haar linkerkant heeft ze een lange vlecht. Ze heeft donkerbruine ogen en een normaal gestalte. Ze wordt aanzien als één van de mooiste meisjes van zweinstein.
    Karakter: Elizabeth heeft een grote eigendunk. Ze gelooft dat zij mooier is dan alle andere meisjes. Ze heeft enorm veel zelfvertrouwen en verafschuwt andere meisjes die concurrentie kunnen vormen voor haar qua schoonheid. Daarom is ze erg gemeen tegen Tara en beziet ze haar als haar ergste vijand, aangezien zij een erg mooi meisje is. Ook is Elizabeth een rasechte griffoendor en ondervindt ze dat Tara zich niet helemaal als een griffoendor gedraagt, waardoor ze nog meer argwaan voor haar heeft. Elizabeth weet dat ze iets te verbergen heeft, maar komt er steeds niet achter wàt.
    Wel is Elizabeth lief tegen iedereen die geen concurrentie voor haar is. Ze behoudt iedereen ten vriend. Maar wanneer iemand zijn/haar mond openzet tegen haar, kan je ervan verzekerd zijn dat ze een dubbele portie terugkrijgen.
    Elizabeth heeft een grote vriendenkring en probeert iedereen tegen Tara op te zetten, hoewel dat niet lukt, aangezien velen Tara een aardig meisje vinden.
    Elizabeth bezit een enorme hoeveelheid humor. Ze is àltijd spontaan en erg open, maar als ze in de buurt van haar crush komt, klapt ze toe.
    Afdeling: Griffoendor
    Extra: Elizabeth's moeder is ongeneeslijk ziek. Dit vertelt ze aan niemand, ze wilt namelijk geen medelijden van anderen krijgen. Haar vader stuurde haar toch naar zweinstein zodat ze haar gedachten kon verzetten, maar eigenlijk denkt ze erg veel aan haar moeder. Ze kan ieder moment sterven, terwijl Elizabeth de lessen aan het volgen is of aan het studeren is of bij haar vrienden zit.
    Deze generatie houden of die nu pakken: Beiden generaties zijn leuk, dus je moet zelf maar kiezen. (:
    Titel: Geen inspiratie. Sorry.
    Moet ik je waarschuwen bij het eerste deel: Ja! =D
    Crush: Remus Johannes Lupos (indien generatie van James Potter)
    Toverstok: Stok gemaakt van een Es met als kern een haar uit de staart van een eenhoorn, 22cm.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 10:52 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Rol: Beste vriendin Tara
    Naam: Noa Elise Fernandèz
    Leeftijd: Even oud als Tara
    Uiterlijk: Noa! Noa heeft lange, roodblonde haren tot over haar schouders. Ze heeft een zeer bleke huid. Haar wangen en neus staan vol vrolijke sproetjes en Noa is daar zeer trots op. Ze heeft dunne wenkbrauwen en haar wimpers zijn van zichzelf al donker en vol. Ze heeft grote groene ogen. Noa heeft lange benen die ze soms graag in de kijkers zet, ze draagt zelden, alleen voor dates of feestjes, hakken omdat ze zonder al hoog boven haar vriendin uittorend.
    Karakter: Noa is een opgewekt en vrolijk meisje. Ze houdt van plezier en maakt het overal. Tijdens de lessen, bij het ontbijt en ze verteld ook altijd verschikkelijk droge mopjes als ze in haar bed ligt. Noa heeft een grote mond en gaat graag in tegen andere leerlingen en nog liever tegen oudere leerlingen of leerkrachten. Ze kan het met één leerkracht heel goed vinden en dat is met hun leerkracht Gedaanteverwisselingen, professor Perkamentus. Hij is de enigste, buiten haar vriendinnen, die weet dat Noa een Faunaat is. Soms is Noa urenlang niet te vinden en is ze gewoon op de koffie bij professor Perkamentus in zijn kleine kantoortje. Noa is heel gehecht geraakt aan professor Perkamentus en zijn les is ook de enigste les waarbij Noa niet voor de plezier zorgt. De is een trouwe volgeling van Perkamentus en ooit kreeg ze ruzie met Severus Sneep over Perkamentus waardoor Sneep drie weken op de ziekenzaal belande en Noa twee maanden iedere avond strafwerk had. Tijdens haar strafwerken leerde ze James Potter en Sirius Zwarts beter kennen en zijn ze goed bevriend geraakt.
    Afdeling: Griffoendor
    Extra: Noa heeft een tweelingzus, Zoé, die in Griffoendor zit. Noa's moeder stierf toen de tweeling zeven waren, ze werd vermoord. Noa kan dus Terzielers zien omdat ze bij de dood van haar moeder was, Zoé kan dit niet omdat Noa alleen thuis was met haar moeder. Noa's moeder was een Faunaat, en om zich haar moeder nog goed te kunnen herinnerenis Noa vanaf de dag beginnen te studeren om ook een Faunaat te worden. Noa is nu al drie weken een ongeregistreerde Faunaat, met de vorm van een rosse vos.
    Deze generatie houden of die nu pakken: Die van James Potter is leuk!
    Titel:
    Moet ik je waarschuwen bij het eerste deel: Ja! x]
    Crush: Sirius Zwarts <3
    toverstok: Wijnstok, 26,4 cm met als kern hartebloed van Noa's moeder. Goed voor transformaties.

    De rest van het karakter komt maar ik moet gaan eten (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 13:19 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Yeeuy, ik heb de rol. Thankyou very much! :Y)
    Hier is btw de foto van: Lucca Xevoir.


    Don't walk. Run, you sheep, run.