Rol: Beste vriendin Tara.
Naam: Lucca Muertos-Xevoir.
Leeftijd: Ligt eraan hoe oud Tara daar is, want dan is Lucca een jaartje ouder dan haar.
Uiterlijk: Lucca heeft lange bruinachtige haren, die meteen mooi vallen. Ze hoeft er niet veel voor te doen om het in model te brengen, ook al vindt ze zelf van wel. Lucca heeft een mooi getinte gezicht, zonder enkele pukkel of puist te bekennen. Elke haarkleur staat haar wel, al laat ze het liever haar eigen haarkleur.
Haar lichaam is niet te dik of te dun, ze let goed op haar lichaam. Ze blijft extra in training, om haar lichaam zo te houden; ook al heeft ze een hekel aan sport. Ze bijt geen nagels, en daardoor heeft ze ook zulke verzorgde nagels. Ze haat het zelf als ze iemand ziet nagelbijten, daar kan ze totaal niet tegen.
Verder kan ze zo op de ene dag een leuk fleurig jurkje aan trekken, en op de andere dag trekt ze jongensachtige kleding aan. Ze trekt kleding aan, waar ze goed bij voelt op dat moment. En wat haar emotie weergeeft.
Karakter: Lucca is een aardig meisje, je kan haar gemakkelijk om hulp vragen. Op het eerste gezicht lijkt ze een bitch, maar ze is eigenlijk heel aardig voor de mensheid. Ze zegt wel haar dingen op een vage/mysterieuze manier, dus soms kun je haar niet echt 100 procent begrijpen. Er hangt dan ook meestal een mysterieuze sfeer rond haar. Behalve als je haar betrouwbaarheid of vriendschap geschaad hebt, want dan veracht ze je. Dan zie je opeens een heel ander persoon voor je, dan dat lieve aardige meisje.
Lucca is eigenlijk op sommige punten erg onzeker, maar zo komt ze niet over. Ze is nogal een durfal, en zou echt alles aankunnen. Ze is een erg sterk persoon, zowel mentaal als fysiek. Lucca kan soms echt dom overkomen, ook al is ze dat niet. Ze is eigenlijk best slim, niet zo slim als Hermelien.. maar ze weet wel heel wat. Daarvoor hoeft ze ook niet te leren, en als ze moet leren – leert ze altijd op het laatste moment. Ze vindt altijd dat ze wel wat beters te doen heeft, en gaat daarom altijd wel wat leuks doen met vrienden van haar. Ja vrienden, ze is meer een jongensmeisje dan een meisjesmeisje. Ze gaat vaker met jongens om dan meisjes, niet dat het haar wat kan schelen. Ze let er namelijk totaal niet op.
Als Lucca een afspraak heeft gemaakt met iemand komt ze altijd te laat, ze haat de tijd. Lucca vergeet ook heel vaak dingen.
Lucca is opeens een erg hyper persoon als ze water of iets met suiker op heeft. Dat kan dan nog wel een tijdje duren voor het over is. Meestal loopt Lucca met een vermakelijke/sarcastische glimlach op haar gezicht, alsof ze alles aankan, erg bitchie antwoord. En daardoor schrikt ze de meeste mensen ook af. Ze heeft ook meestal wel van die dagen waarop je opeens haar slaaf kan zijn, en als je dat bent kun je beter uitkijken. Want als je haar ‘bevel’ negeert, kan ze erg boos worden..
Afdeling: Zwadderich.
Extra: Ze krijgt rode ogen als ze boos wordt. Haar ouders zijn gescheiden toen ze 12 werd, en haar moeder heeft nou iemand anders. Lucca mag de vent niet, dus heeft ze vaak ruzie met hem. Of haalt ze streken bij hem uit, net zoals bij de rest van de mensen op school.
Haar vaders kant heet Xevoir, en de kant van de vriend van haar moeder heet: Muertos.
Deze generatie houden of die nu pakken: Eh, wat jou het beste lijkt? Maakt niet veel uit, lijkt mij.
Titel: Planned it different, then it should be. –Yeah, ik was fantasieloos.-
Moet ik je waarschuwen bij het eerste deel: Yes, please.
Crush: Ik weet niet of ik nou wel Draco Malfoy mag kiezen? (‘:
Toverstok: Ik bedenk er even zelf eentje .
Kern: veer van een Hippogrif. Houtsoort: Berk. Lengte: 25,4 cm.
De foto komt nog!
Eerst slapen, Oyasumi!
[ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 3:35 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.