• -sigh-
    Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven gsmst met mijn crush/ex/beste vriend. (Ligt ingewikkeld.)
    En het waren er 13 die we totaal aan elkaar hebben gesmst haha.
    En het ging over mijn crush. Hem dus. Alleen weet hij dat zelf niet, want hij mag het absoluut niet weten.
    Al helemaal niet nu ik er vandaag achter ben gekomen dat ie soort van verkering heeft. :/
    Maar telkens als ik dan door de gangen liep, en ik kwam hem tegen zei ie: 'Shireen, je hebt een sms.' -grote grijns-
    En dan zag ik inderdaad dat ik weer een smsje van hem had, en dan smste ik weer terug en hij weer...
    Echt leuk.
    Maar zo verschrikkelijk klote dat ie een soort van vriendin heeft.
    Is hier iemand een professionele huurmoordenaar die haar even uit de weg kan ruimen? -joke-

    Aber gut. Vinden jullie het ook zo leuk als je een smsje krijgt of zo van je crush of zo?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    (...)
    Ik houd je niet tegen.(krul)

    -wrijft in handen(krul)-


    *insert philosophical cringe expression here*

    [ bericht aangepast op 3 sep 2010 - 12:43 ]


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    mijn vorige crush stuurde nooit wat , not interested , fail :'D
    mijn vriendje nu stalkt me , bel de politie :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, hij sms't mij heel vaak: Slaap je al ;$
    En dan sms'en we vet lang en uiteindelijk zegt ie dat ie gaat slapen en dan toch weer niet, omdat ie het te gezellig vind met mij. ;$

    En Shireen ik zou geen conclusies trekken voordat je het zeker weet van hem. Straks maak je je onnodig druk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.