• -sigh-
    Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven gsmst met mijn crush/ex/beste vriend. (Ligt ingewikkeld.)
    En het waren er 13 die we totaal aan elkaar hebben gesmst haha.
    En het ging over mijn crush. Hem dus. Alleen weet hij dat zelf niet, want hij mag het absoluut niet weten.
    Al helemaal niet nu ik er vandaag achter ben gekomen dat ie soort van verkering heeft. :/
    Maar telkens als ik dan door de gangen liep, en ik kwam hem tegen zei ie: 'Shireen, je hebt een sms.' -grote grijns-
    En dan zag ik inderdaad dat ik weer een smsje van hem had, en dan smste ik weer terug en hij weer...
    Echt leuk.
    Maar zo verschrikkelijk klote dat ie een soort van vriendin heeft.
    Is hier iemand een professionele huurmoordenaar die haar even uit de weg kan ruimen? -joke-

    Aber gut. Vinden jullie het ook zo leuk als je een smsje krijgt of zo van je crush of zo?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Want advise? No? I'm still gonna give it.

    Ik zou die gast als potentiele vriend uit m'n koppie zetten. Hij is een doodgewone jongen en die doodgewone jongen denkt: Ik ben weer beschikbaar op de vrijgezellenmarkt. & Above all is het je ex :'D

    Oke, ik ben klaar met de preek.
    Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zal het zekker is moete vragen dan?.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zaitsev schreef:
    Want advise? No? I'm still gonna give it.

    Ik zou die gast als potentiele vriend uit m'n koppie zetten. Hij is een doodgewone jongen en die doodgewone jongen denkt: Ik ben weer beschikbaar op de vrijgezellenmarkt. & Above all is het je ex :'D

    Oke, ik ben klaar met de preek.
    Amen.

    Haha. Hoe jij dat altijd zegt. (':
    Ik weet het, ik moet het vergeten.
    Hij heeft nu een vriendin, dus het wordt toch niet iets. (En het is al anderhalf jaar uit tussen ons. (: )
    Maar ik vind het gewoon leuk om er over te fantaseren, of het nou kan of niet. Ik ben al wel zover dat ik heb geaccepteerd dat ie mijn vriend nooit zal worden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als je er een hebt is dat zeer leuk, ja.
    In dat geval mag ik lang wachten, want Bill kent me niet eens! ;(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Toen ik nog een crush had wel ja :'D Dat was echt erg. Elke keer als ik zag dat ik een smsje had dacht ik bij mezelf "Laat het hem zijn, laat het hem zijn" En dan baalde ik enorm als het iemand anders was (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat deed ik ook met Cas voordat we iets kregen. =3
    En nu hebben we al 21 maanden =D


    Life is hard and then we die

    Hmm ja, een hele goeie vriendin van mij had ook bijna iets met een jongen, totdat opeens z´n ex weer in the picture kwam en dat is nu ongeveer weer aan. Niet leuk voor mijn vriendin, maar voor de ex wel, haha. Wat is haar naam? Ik leg haar wel even om, ik verveelde me toch al. x)


    It's time to be happy again.

    Me vriend sms't me amper. Maar ja als ik er eindelijk eens een krijg vind ik dat wel leuk ja (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    'Soort van' vriendin is nog niet helemaal he ;D
    Enneh, buiten dat, alles kan kapot.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jaaa ;3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik word er altijd heel blij van als ik een sms van hem heb =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mocht ik er een krijgen, laat ik het je weten ^^ En ik wil haar wel vermoorden, want ik weet precies hoe zo'n situatie is :/


    You move me ......... Kurt

    Ik kreeg wel eens sms'jes van mijn crush, maar dan meer van. 'Hoelaat beginnen we morgen?' 'Fiets je mee vandaag?' etc.

    Ik zou hem meer als vriend beschouwen. en anders....-kill her-

    Laten we zeggen dat er achter Ruben's naam een getal staat met meer dan 3 cijfers. :'D
    Maar hij is ook meer dan een crush. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik krijg dan altijd een hartaanval,
    Maar een leuke ^^
    Als ik een smsje van hem heb (A)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.