• Hi,

    Vandaag mijn eerste dag school, ik was in de veronderstelling dat het 6de middelbaar een chill jaar ging zijn. Euhm verkeerd gedacht dus want we kregen meteen een verhandeling voor Frans! Onmenselijk toch?


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik heb ook gewoon huiswerk opgekregen. Voor wiskunde 10 opgaven en nu al een boekpresentatie Duits ><.


    I am an idiot, I move.

    Ik weet wat je meemaakt.. Ik ben net een week bezig en ik moet morgen een verslag inleveren en overmorgen s.o. Serieus, hebben die leraren geen begrip ofzo?


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    Ik weet wat je meemaakt.. Ik ben net een week bezig en ik moet morgen een verslag inleveren en overmorgen s.o. Serieus, hebben die leraren geen begrip ofzo?


    Volgens mij willen ze het op ons uitwerken omdat ze terug moeten lesgeven aan de ohzo brave tieners van tegenwoordig :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    ik heb de eerste dag nog geen uiswerk maar de rest vant jaar waarschijnlijk elke dag


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik kreeg de eerste lesdag ook meteen huiswerk en dat is heel normaal? Op mijn school wel in ieder geval.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb nieets opgekregen, 5 middelbaar :D


    Life is hard and then we die

    Dat is gewoon normaal hoor!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik krijg ook altijd de eerste lesdag huiswerk. Zal in mijn laatste jaar vast niet anders worden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had de eerste dag ook al meteen huiswerk. En de volgende dag al een volledige planner van al mijn vakken, dus dat betekend iedere dag voor minstens 3 vakken een hele baal huiswerk.

    Maar gelukkig nog maar een jaar en dan doe ik ein-de-lijk mijn examen _O_


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 18:33 ]

    Oké, dat is echt erg :| Blij dat wij nog niets nuttig hebben moeten doen vandaag (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik heb een hele dag niks moeten doen ;D
    Morgen nog twee lesuren niks doen en dan les >.< Natuurlijk zijn de goden boos op me en begin met LO >.<
    Btw ik heb medelijden met je


    Live life limitless.

    Ik moet nog beginnen met school en heb al huiswerk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wiskunde,Nederlands en Bio. Frans viel uit dus mochten we ons huiswerk maken. Maar wiskunde werk kregen we later.

    Ben benieuwd wat ik moet doen (krul)


    -