• Bij mij op school zijn me een paar kleine dingetjes opgevallen en 1 van die dingetjes is dat een heleboel nieuwe erbij lopen alsof ze geen zelfvertrouwen hebben.

    Wie is dit nog meer opgevallen?

    Cloë


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Tja, verbaast me niet echt.


    Life is hard and then we die

    Mij niet, want ik ga morgen pas naar school toe (krul) Maar dat is toch ook logisch dat ze er zo bijlopen.


    -

    jah,,in t begin is iedereen zo. M a wacht maar over een maand ofzo,,ge gaat die ni meer herkennen ^^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahaha, al die eerste klassertjes ja. Ze gaan altijd voor je aan de kant. (krul) Of ze zijn super onzeker of super arrogant.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij mij zijn er dan weer nieuwe bruggers bijgekomen waarbij de 1, 1 meter 10 ofzo is, en hartsikke beleefd die voor elke 3e of 4e klasser aan de kant gaat, en dan heb je nog van de meisjes die nog geen eens 13 zijn, die helemaal denken dat ze het zijn. Het irriteert me dood! Alsof ze heel de school domineren met hun arrogante kutkoppen. Jeez, kom op je bent eerste klasser. Dan ben je vooral slim om meteen de eerste dag een derde klasser uit te schelden? Pff.

    Geen idee, ik moet maandag pas naar school. Maar over het algemeen vind ik ze ieder jaar juist meer zelfvertrouwen krijgen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, ze zijn hier hartstikke arrogant.
    Eentje ging me napraten, dus ik draai me zo om en zeg: Wat zeg je?
    Ik keek er heel dodelijk bij zegt ie: Niks hoor.
    Dus ik loop richting de trap, beuk ik hem omver.
    (:
    Die moet je respect aanleren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bij ons zijn ze juist heel beschaafd en volwassen, is me opgevallen. Geen kinderachtige pesterijtjes, arrogant gedoe of juist heel onzeker, gewoon een bende studenten die gezellig naar een hoorcollege gaat. Ik zeg ook continue tegen mezelf: de tijd voor kinderachtige onzekerheid is voorbij, ook al moet je je werk presenteren voor honderd man. Je bent nu een student, Sam x]

    De studenten stralen wel een soort nuchterheid en volwassenheid die ik op het vmbo en havo miste. Maar gek is het ook niet, tis een HBO met studenten van heel uiteenlopende leeftijden.


    No growth of the heart is ever a waste

    bij ons komen ze met arrogante koppetjes aan, alsof ze denken dat ze de hele school al overheersen. Lekker gezellig.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    GreenMoon schreef:
    bij ons komen ze met arrogante koppetjes aan, alsof ze denken dat ze de hele school al overheersen. Lekker gezellig.
    Ja bij mij doen ze ook zo, en ze stoten ons ook aan en ze lopen met hakken en grote tassen ik denk: Omg ga je eens normaal kleden.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    NYC schreef:
    Hahaha, al die eerste klassertjes ja. Ze gaan altijd voor je aan de kant. (krul) Of ze zijn super onzeker of super arrogant.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mij niet opgevallen in ieder geval :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tjaaaaa, klopt. Boeiend (:

    De eerste week zijn ze lief en gaan ze aan de kant, maar daarna... No respect voor de ouderen!
    En de meisjes dragen al-le-maal, één voor één, hakken, of het zijn seuten. Het is net alsof een kloon-machine is ontploft of zo ><


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nou, wij hebben van die arrogante kinderen die denken dat je op de middelbare school iedereen aan de kant moet duwen om erdoorheen te kunnen. Oh haha, en mijn vriendin stond eens bij haar kluisje toen de bel ging waarna je dus nog 5 minuten hebt al die bruggers: oh, oh, snel snel. snel. hahahahaha.


    it's so empty living behind these castle walls