• Haha, ja hoor dames en heren, het is weer zover, we zijn online 8D
    Ik, als in, DJ Nieki, ga voortaan woensdagmiddag en/of avond, en af en toe op zaterdagavond draaien. Hopelijk zoveel mogelijk met DJ Nikki erbij, want dat is natuurlijk veeeel leuker :Y)
    In ieder geval, vandaag ga wij vanaf nu t/m 17:00 draaien, en daarna weer vanaf 20:00.
    Ik nodig jullie allemaal van harte uit om mee te komen luisteren op Quizlet Radio!
    - Verzoekjes in dit topic, maar alleen als zippyshare file. Dat gaat alsvolgt:
    -> Gaan naar Google
    -> Tik daar in de artiest en het liedje van de artiest, met daarachter zippyshare
    -> Ga naar de eerste link, check eerst of het werkelijk zippyshare is, dat moet er dan bij staan!, kopieer de link, en plak die in dit topic.
    -> Nu zal je nummer gegarandeerd gedraaid worden!
    - Vandaag gaan we natuurlijk weer een leuk programma neerzetten. Hoe en wat? Daar kun je achter komen door zelf te luisteren ;)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 19:33 ]


    Life is hard and then we die

    Owja! Een hele tijd geleden, was ik met mijn nichtje in de stad, kwamen we bij de expo, zag je zo'n dildo staan, roept zij ineens: 'DIE WORM WIL IK HEBBEN!' ik lach gewoon weg plat te gaan!

    pixieblack schreef:
    Ik was aan het judowen. EN toen moest ik een jongens zijn been haken. Binnen waarst. Dus ik haak zijn been. En toen viel ik mee recht op zijn kruis.


    met mijn knie


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn blunder :
    ik was bij een vriend van mij en loopt stage bij een radio zonder zender. dus wij waren ons aan het vervelen, dus wij waren zogenaamd onze eigen radio programma aan het maken, dus we hadden perongeluk op het knop live gedrukt en we onderbraken dus de hele show. ooeeppss :$


    Some angels have no wings.

    sprinkhaan in een chocolaatje dat at mijn broertje


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    dit leidje zoek ik al weken!!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik was eens in Japan met mijn papa en mijn zus. We gingen met mensen uit eten die mijn papa kent via zijn werk. Zij kozen eten voor ons en wij voor hun. Wij hadden voor hun een of andere kaas uitgekozen, omdat dat er het normaalste uitzag. Even later kregen wij vissen darmen voorgeschoteld... Lekker was anders!

    Een andere keer kregen we eenden hersenen te eten, gelukkig hebben eenden maar kleine hersenen ^^. Het was walgelijk...


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    http://www1.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=28417724

    Is die goed? Aangezien ik en pc niet samen gaat, ik kan met een druk me pc echt gewoon laten chrassen :$


    Some angels have no wings.

    me vieste eten:
    We hebben eens in de zoveel tijd poker avond, en ik was de genen die de lul was. dus ik had een mix vol zooi. om over je nek te gaan,.


    Some angels have no wings.

    dan kreeg hij ee pen XD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Gefrituurde spin toch. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    een vlieg. Ik was namelijk een keer naar een vriendin aan het fietsen en toen ademde ik door mijn mond en toen vloog hij in mijn mond. Van schrok slikte ik hem door. Ik ehb 10 glazen water op voordat ik eindelijk rustig werd.

    Nog iets: een 10 centmuntje. Een keer wou ik kijk of hij echt was zoals je altijd op tv ziet. Alleen ik slikte hem perongeluk door. :S


    "Ignite, my love. Ignite."

    Marleeeeeen :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    pixieblack schreef:
    een vlieg. Ik was namelijk een keer naar een vriendin aan het fietsen en toen ademde ik door mijn mond en toen vloog hij in mijn mond. Van schrok slikte ik hem door. Ik ehb 10 glazen water op voordat ik eindelijk rustig werd.

    Nog iets: een 10 centmuntje. Een keer wou ik kijk of hij echt was zoals je altijd op tv ziet. Alleen ik slikte hem perongeluk door. :S

    Bij mij zat er 1 in mijn neus vanmiddag mwuahahah.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Banaan op brood met suiker, gattvverrrrr


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    hahahahahahaa, bill en tom die hun auto in de prak rijden :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking