• Haha, ja hoor dames en heren, het is weer zover, we zijn online 8D
    Ik, als in, DJ Nieki, ga voortaan woensdagmiddag en/of avond, en af en toe op zaterdagavond draaien. Hopelijk zoveel mogelijk met DJ Nikki erbij, want dat is natuurlijk veeeel leuker :Y)
    In ieder geval, vandaag ga wij vanaf nu t/m 17:00 draaien, en daarna weer vanaf 20:00.
    Ik nodig jullie allemaal van harte uit om mee te komen luisteren op Quizlet Radio!
    - Verzoekjes in dit topic, maar alleen als zippyshare file. Dat gaat alsvolgt:
    -> Gaan naar Google
    -> Tik daar in de artiest en het liedje van de artiest, met daarachter zippyshare
    -> Ga naar de eerste link, check eerst of het werkelijk zippyshare is, dat moet er dan bij staan!, kopieer de link, en plak die in dit topic.
    -> Nu zal je nummer gegarandeerd gedraaid worden!
    - Vandaag gaan we natuurlijk weer een leuk programma neerzetten. Hoe en wat? Daar kun je achter komen door zelf te luisteren ;)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 19:33 ]


    Life is hard and then we die

    mijn blunders:
    een keer waren een keer met school bij de efteling en over vijf minuten moesten we klaar staan om te vertrekken. We hadden dus geen tijd meer voor een atractie. Dus we gingen proberen bij die machiennes waarme je knuffeltjes omhoog moest heisen( van die hijskraantjes). Ik hadt beet maar hij wou maar niet los laten. Wij met zijn alle op dat ding slaan. Horen we opeens door de spiekers: 'Even geduld. Wij komen zo naar de apparaten. Willen jullie aub niet op het apparaat slaan?'

    ik heb er nog een:
    Ik en een vriendin hadden zin in chocola. Dus we gingen naar de c1000. Staat mijn moeder plotseling ook. Dus ik zei zo tegen mijn vriendin:' Gaan we?'
    Mijn vriendin:'Waarom?'
    'Nou daarom.' zei ik en ik wees naar mijn moeder.
    Roept mijn vriendin plotseling:'Halla moeder van Sarita!'
    Heel de winkel keek om ik schaamde me kapot.


    Kies maar welke jullie oplezen. Eigenlijk zijn het geen blunders maar schaam momenten. Achja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mag ik nu geen blunders meer vertellen?D:


    everything, in time

    Misschien moeten jullie trouwens in het topic 'Droge Opmerkingen' kijken!(:


    everything, in time

    Ik ging een keer de honduitlatne zonder de hond. Ik was de hond vergeten haha


    SLOAN.

    Muslera schreef:
    (...) Guuuuys ik was eerst! ;__;
    fuu wij 2 worden vergeten aww.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb nooit blunders. (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Paintbrush schreef:
    Ik ging een keer de honduitlatne zonder de hond. Ik was de hond vergeten haha
    HAHAHAHA.


    I live for the applause, you will die for it.

    Deprisnail schreef:
    Misschien moeten jullie trouwens in het topic 'Droge Opmerkingen' kijken!(:
    haha ja die zijn goed.


    I live for the applause, you will die for it.

    http://www13.zippyshare.com/v/13123129/file.html
    Enneh mijn blundertje:
    Jongens en meisjes moesten met de gym samen omkleden omdat de jongens kleedkamer vol stond met stuff. Ik háát dat, want ik schaam me een beetje voor mn dikke bovenbenen. Dus in alle haast deed ik mijn broek zo snel mogelijk uit. En pakte snel mijn gymbroek, maar ik had niet door, dat de achterkant van mijn onderbroek was afgezakt! Je kon half me reet zien! O.o -Gelukkig zag bijna niemand het-
    Schaam me nogsteeds, de mensen die het zagen lachte zich kapot, en die mensen durfde ik een week niet meer te spreken xd
    Jaja, ik ben er nu een beetje overheen, maar schaam me nogsteeds...

    Kikkeli schreef:
    Voor na 20:00
    State of Massachusetts.
    Had m'n eerste verzoekje weggedaan omdat ik weg moest haha.
    Is de file niet goed? D: want hij duurt niet lang en is geen remix.


    I live for the applause, you will die for it.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=65465 Allerlei blunders!


    everything, in time

    Kikkeli schreef:
    (...)fuu wij 2 worden vergeten aww.

    ;____: Ze doen het erom, ik zweer het. :(
    Deze kun je doen om 20:00 -3- Nirvana - Smells like teenspirit
    Tsskk!(krul)

    ***. MIjn liedjes lijken allemaal zolang ookal zijn ze maar 3 minuten wat een ***** laptop heb ik toch

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 20:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kikkeli schreef:
    (...)Is de file niet goed? D: want hij duurt niet lang en is geen remix.
    Volgens mij was 'íe een beetje luid xD


    Life is hard and then we die