• Haha, ja hoor dames en heren, het is weer zover, we zijn online 8D
    Ik, als in, DJ Nieki, ga voortaan woensdagmiddag en/of avond, en af en toe op zaterdagavond draaien. Hopelijk zoveel mogelijk met DJ Nikki erbij, want dat is natuurlijk veeeel leuker :Y)
    In ieder geval, vandaag ga wij vanaf nu t/m 17:00 draaien, en daarna weer vanaf 20:00.
    Ik nodig jullie allemaal van harte uit om mee te komen luisteren op Quizlet Radio!
    - Verzoekjes in dit topic, maar alleen als zippyshare file. Dat gaat alsvolgt:
    -> Gaan naar Google
    -> Tik daar in de artiest en het liedje van de artiest, met daarachter zippyshare
    -> Ga naar de eerste link, check eerst of het werkelijk zippyshare is, dat moet er dan bij staan!, kopieer de link, en plak die in dit topic.
    -> Nu zal je nummer gegarandeerd gedraaid worden!
    - Vandaag gaan we natuurlijk weer een leuk programma neerzetten. Hoe en wat? Daar kun je achter komen door zelf te luisteren ;)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 19:33 ]


    Life is hard and then we die

    ik liep met een paar jongens in de rivier en toen gleed ik uit op die stenen. en eentje kwam helpen de rest stond te lachen om een steen aan een touwtje XD dat was vet droog is dit een blunder?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    pixieblack schreef:
    turn itt up Er staat dat hij heel lang is maar dat komt door mijn computer hij duurt eigenlijk maar iets van 3 minuten. Als hij echt 21 minuten duurt mogen jullie mij vermoorden.
    Hij duurt 18 minuten


    Life is hard and then we die

    Mijn beeste vriendin liep vanaf de macdonalds naar de auto, want we waren net naar de efteling geweest. En op de parkeerplaats stond een auto midden in het pad. Dus mijn vriendin lette niet op, en liep zo die auto in, en ging achterin zitten. Die man zo van 'WTF' en wij pisten in onze broeken van het lachen. Toen ze het door had, schaamde ze zich wel. Daarna pestten we haar er nog mee haha.


    SLOAN.

    ooh ik weet er 1.

    ik was bij de bowling en ik zat met wat vrienden in zo'n rokersgedeelte, Ik had wat op dus ik zeg: ik ken een goede truc, ik kan de asbak laten vliegen. Er stonden van die ronde tafels met 1 poot in het midden, Dus ik trap keihard op de rand van de tafel en daar vloog de asbak, gaat ie recht over een vriendin heen. Oepss.

    we gingen met school sinterklaas vieren vorig jaar.
    dus wij staan allemaal in de aula.
    werden er dingen uitgereikt. en toen kwam het beste stel van de school.
    en toen zeiden ze : ‘‘dat zei jellyne en rico.’’ dus ik loop naar voren want ik verstond jellanie.
    stond ik daar op het podium.
    en echt ik schaamde me dood. :x


    Life is a beautiful struggle

    Starry eyed-Ellie goulding Nu met zippyshare

    Oke, ik was op de open dag van mijn nieuwe school, vroegen een paar waar de WC's waren, ik wist dat dus die liepen mij achterna, met n stuk of 10 achter me aan lopen we door de gang, op gegeven moment, ik wil de deur openen, en sta maar te trekken. Met mn volle gewicht hang ik aan die deur maar die gaat maar niet open. 'FUCK!' roep ik en het galmt door de gangen, heb ik weer de pech dat zo'n leraar dan weer 'toevallig' om het hoekje staat! O.o Komt zo'n meisje naast me staan en geeft de deur een duw, en die deur gaat open. Ik kijk haar aan en zij wijst naar het bordje, waar met grote letters op staat: 'DUWEN' En alle anderen begonnen te lachen, blijkbaar wisten ze het heel de tijd al!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hij duurt 18 minuten


    dat staat maar dat is niet zo. Hij duurt maar iets van 3 minuten zo niet dan mogen jullie me killen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nick en Nik, houden jullie even tien minuten je mond? Want dan kan ik in de tussentijd even koffie maken. (krul) Anders mis ik het. |:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik was aan het judowen. EN toen moest ik een jongens zijn been haken. Binnen waarst. Dus ik haak zijn been. En toen viel ik mee recht op zijn kruis.


    "Ignite, my love. Ignite."

    oh ik weet er nog een want ik gooide expres in een wisselautomaat 5 cent terwijl er stond alleen voor : 1 euro,2 euro en 0,50 cent. en toen kwam hij er niet meer uit en ging ik naar die man en hij gaf me vijf cent :"D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 20:37 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Zie je? |: Nu heb ik de helft gemist. T_T


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Haha en je kondigde dat lied dronken aan (krul)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 20:35 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Kan het nog harder? (krul)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ik ehb nog een blunder.(alweer ja)

    Ik was aan het bolen zonder hekjes(goed he xD). En toen gooide ik de bal op de baan van degene naast ons. Die waren niet blij met mij en keken me dodelijk aan. :X


    "Ignite, my love. Ignite."