• Haha, ja hoor dames en heren, het is weer zover, we zijn online 8D
    Ik, als in, DJ Nieki, ga voortaan woensdagmiddag en/of avond, en af en toe op zaterdagavond draaien. Hopelijk zoveel mogelijk met DJ Nikki erbij, want dat is natuurlijk veeeel leuker :Y)
    In ieder geval, vandaag ga wij vanaf nu t/m 17:00 draaien, en daarna weer vanaf 20:00.
    Ik nodig jullie allemaal van harte uit om mee te komen luisteren op Quizlet Radio!
    - Verzoekjes in dit topic, maar alleen als zippyshare file. Dat gaat alsvolgt:
    -> Gaan naar Google
    -> Tik daar in de artiest en het liedje van de artiest, met daarachter zippyshare
    -> Ga naar de eerste link, check eerst of het werkelijk zippyshare is, dat moet er dan bij staan!, kopieer de link, en plak die in dit topic.
    -> Nu zal je nummer gegarandeerd gedraaid worden!
    - Vandaag gaan we natuurlijk weer een leuk programma neerzetten. Hoe en wat? Daar kun je achter komen door zelf te luisteren ;)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 19:33 ]


    Life is hard and then we die

    Njaa mijn blunder is dat ik een keer voor een drukke weg stond te wachten op de fiets, en ik afstapte maar dat mijn rokje bleef haken aan mijn zadel. Toen zag iedereen in die straat dus mijn prachtige slipje. ;__:

    Maar wij willen blunders van mensen die luisteren, niet van zomaar mensen =3


    Life is hard and then we die

    Love Drunk - Boys Like Girls ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oké nu de geniaalste ooit:

    Ik was met Nikki aan het praten, en het ging zo:
    Nikki: Dude!
    Ik: Dudinne, whut?
    -lange stilte-
    Nikki: Wat?
    Ik: DUDE!
    Nikki: DUDINNE!
    Wisten we allebei niet waar het over ging.
    Dat is slim!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oh, ik heb er een!
    Ik en een vriendin gingen eens met de matras van de trap af glijden. Toen we het nog eens wouden proberen, zat het matras vast qq En toen gleed ik ervan af en ging ik zonder matras de trap af... op m'n reet.. het deed pijn HAHA en toen knalde ik onder keihard tegen de muur. Ik lach duzelf dubbel en lag op mijn rug met de benen tegen de muur D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Meuh, een keer achter de kassa. Wou ik zo een briefje van 50 in de airbox stoppen -daar komt het overtollige geld in- en toen scheurde ik dat ding in stukken o_o Per ongeluk.. Dus toen heb ik 't maar gewoon in dat ding gepropt en nooit meer wat van gehoord! Is dit een blunder?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik was eens op een poolparty en tja, eigenlijk kwam ik alleen om te zonnen en te feesten enzo, want ik hou niet van zwembaden. Maar ik heb een hele enthousiaste vriendin, dus die wilde me er met alle geweld in krijgen. Dus zij begon aan mij te trekken en te sleuren met als gevolg dat ze aan mijn bikinitoje trok... en de heleboel te kijk zette.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wou een keer een bushokje uitlopen en ik hadt niet door dat dat glas was en toen liep ik tegen het raam aan. Ik schaamde me dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh ik heb nog eeeeen! Ik was een keer bij een vriendin, ik zat op zo'n klapstoel. Toen wou ik iets pakken en zakte door die stoel en toen zat ik vast in het frame van die stoel o_o Vriendin plastte in haar broek van 't lachen en ik zat daar maar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een keertje op het station ging ik iemand meeten die ik al heel lang niet had gezien. Zag ik hem staan, ik rennen. En toen ging ik vol op mijn bek ;x. Dat was niet zo slim...


    I am an idiot, I move.

    turn itt up Er staat dat hij heel lang is maar dat komt door mijn computer hij duurt eigenlijk maar iets van 3 minuten. Als hij echt 21 minuten duurt mogen jullie mij vermoorden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blauw- The scene

    Ik heb weer een blooper die bij het liedje hoort.

    Ik deed mee aan een karaoke wedstrijd. En had gewonnen. Maar ik moest het liedje nog een keer doen. Een meisje dat bij me stond vroeg of ze mee mocht zingen en ik moest lachen en zei ja. Maar de microfoon stond al aan dus iedereen hoorde wat we zeiden. En dan was er zo'n jongen die telkens het couplet zingt. waar hij mij ook tegenkomt.
    X.Sas

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 20:19 ]

    Bashuan schreef:
    Een keertje op het station ging ik iemand meeten die ik al heel lang niet had gezien. Zag ik hem staan, ik rennen. En toen ging ik vol op mijn bek ;x. Dat was niet zo slim...

    Hahahahahahahaha. Ik zie het ook al echt voor me. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    *buigt*


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stripe schreef:
    (...)
    Hahahahahahahaha. Ik zie het ook al echt voor me. 8D

    Ik ook