• Zoals je waarschijnlijk hebt gezien zijn we vandaag overgestapt op een nieuwe layout (Y)

    De grootste verandering is de stap van 3 naar 2 kolommen, waardoor er meer ruimte vrij is gekomen voor echte content.

    Het menu dat eerst links stond is nu een uitklapmenu bovenaan de pagina geworden. De links die eerst rechts stonden zijn naar de linkerkant verhuisd.

    Wat zijn de voordelen precies?
    - Meer ruimte voor je quizzen en stories. Ook het forum komt nu wat beter tot zijn recht.
    - Het nieuwe menu bevat geen plaatjes meer en is dus volledig aan te passen via templates! Je kunt nu dus de hele pagina de kleuren geven die je zelf mooi vindt.
    - Het menu is iets anders ingedeeld zodat er meer logica in zit. Misschien is het even wennen maar over een week weet je niet beter ;)

    Ik vind het stom! Leve de oude layout! Dood aan veranderingen!
    Helaas, je zult er aan moeten wennen. Alle verandering is in het begin vervelend.

    Ik vind de kleuren afgrijselijk!
    Kan gebeuren, smaken verschillen. Binnenkort zullen we een template-wedstrijd organiseren waarbij de winnende template de nieuwe standaard look van Q zal worden. Daarnaast zullen we kijken of het mogelijk is een paar standaard templates te kiezen die je in kunt stellen via je intellingen.

    Er werkt iets niet of ik heb een suggestie!
    Daar is dit topic voor :P

    Bekende bugs
    - Inetrenet Explorer versie 7 gebruikers zien geen profielfoto's en links voor quoten etc op het forum. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.
    - In FireFox stoort het menu soms door het roteren van de spotlight.
    - In FireFox en Chrome staat het menu soms helemaal boven elkaar. F5 indrukken helpt dan meestal. Er wordt nog gezocht naar een betere oplossing.

    Update
    - IE7 gebruikers zouden als het goed is weer profielfoto's en quote- en editbuttons moeten zien.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 16:49 ]


    Dit is mijn signature...

    @Rutger bedankt!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind deze nieuwe lay-out echt geweldig!
    Zoals er al meerderen hebben gezegd is een story in het breed lezen nogal vervelend, maar dat is gewoon een kwestie van eraan gewend te geraken denk ik.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 15:31 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Demoon schreef:
    (...)
    Dankje, dankje, dankjewel! ;D

    Ik heb trouwens net gemerkt dat de tekst in de headers van de kolommen wit is en bij de top stories en quizen is die donkerblauw. Hoort dat zo of is dat een foutje? ^^


    Ik denk dat dat komt omdat dat links zijn? :3


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Wauw, het is een stuk mooier geworden zo! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Erg mooi gedaan Rutger :D!


    Life is hard and then we die

    wejo, ik raak echt helemaal in de war. :|
    ik dacht eerst dat het aan de laptop lag, maar ik vond de oude mooier. dit is zo... breed x)


    No guts no glory.

    xDesire schreef:
    yesh, mooie layout! Ik dacht al, huh quizlet spacet em XD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    TOMISHOT schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat komt omdat dat links zijn? :3

    Oh ja, nu je 't zegt. :'D

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 15:34 ]


    Let the Night embrace you

    Ik kan hier best aan wennen. :9~
    Ik vind hem echt mooi geworden.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Demoon schreef:
    (...)
    Ik had dat daarnet op Mozilla, maar door te vernieuwen was het weg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wel wennen, maar het is mooi. (krul)


    All this dampness is damp.

    Ja, ik zie dus inderdaad geen profielfoto's meer. XS
    Maar ik vertrouw erop dat daar wat aan gedaan word.

    't Is wel even wennen hoor maar ik weet zeker dat ik het over een weekje super vind. :D


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vond de vorige toch iets prettiger. Mjaa. Wie ben ik om te zeggen: mag oud trug?
    Njaa, ik wen er wel aan.

    x


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik heb inmiddels de optie geprogrammeerd dat je bij hoofdstukken in kunt stellen of je de tekst breed, normaal of smal wilt hebben.

    Binnenkort zal ik er een mooi icoontje van maken ipv de tekstlinks. Ook zal ik programmeren dat je in kunt stellen dat je keuze onthouden wordt.


    Dit is mijn signature...

    Ik snap de snelstarter niet?
    Enkel 'Bezig met' heb ik door, maar de rest snap ik niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.