• Om even te reageren op het topic van TourDeKrulle:
    Ik heb gelezen dat er velen meerdere accounts hebben. Ik snap echt niet waarom je dat doet.
    Als je je voor de eerste schaamt, waarom verander je hem dan niet gewoon ipv ineens een nieuwe te maken?
    Ik heb ook gelezen dat er velen helemaal niet of amper nog op hun vorige account(s) actief zijn. Zo houd je wel usernames in beslag waardoor er steeds minder beschikbaar zijn en dat vind ik niet echt eerlijk als iemand anders dan een username verzint die leuk is en die blijkt dan al bezet te zijn terwijl dat account niet meer gebruikt wordt... Maar dat is hetzelfde als de discussie over de geïnactieveerde accounts... Maar dan nog, ik heb wel een punt. (':

    Jullie mening? ^^

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 21:22 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nou daarom ben ik nog steeds op mijn allereerste account haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb nog accounts waarop ik minder actief ben, maar ik ben er wel soms actief. Omdat ik eens iets nieuws wou en daar andere verhalen op zet die ik hier niet wil zetten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik snap best dat sommige mensen een ander account hebben voor bijv. seksverhalen ofzo, dat ze niet op hun normale account daat reacties bij willen zetten. Big deal! Ik vind dat je gewoon één account mag hebben.


    It's time to be happy again.

    Ik denk eigelijk ook dat sommige users meerdere accounts aanmaken en dan zeg maar allemaal polls en quizzen gaan invullen van hun meerdere accounts.
    Want dan kan 1 user zichzelf 6 keer kudo's geven enzo(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Nou, misschien omdat velen hun werk gescheiden willen houden? Één account voor fanfiction en het andere voor gewone fictie?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nightingale schreef:
    Ik snap best dat sommige mensen een ander account hebben voor bijv. seksverhalen ofzo, dat ze niet op hun normale account daat reacties bij willen zetten. Big deal! Ik vind dat je gewoon één account mag hebben.

    Als je het op mij hebt ben je verkeerd! Ik schrijf géén seksverhalen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sardonyx schreef:
    Ik denk eigelijk ook dat sommige users meerdere accounts aanmaken en dan zeg maar allemaal polls en quizzen gaan invullen van hun meerdere accounts.
    Want dan kan 1 user zichzelf 6 keer kudo's geven enzo(cat)

    Nee hoor. Dat gaat maar 1x per laptop/computer. Het is met IP-adressen. Dus je mag nog zoveel accounts maken als je wil, je kan maar 1 kudo geven!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    (...)
    Als je het op mij hebt ben je verkeerd! Ik schrijf géén seksverhalen!


    Nee nee, sorry! Zo bedoelde ik het helemaal niet! Ik had jouw reactie erboven niet eens gezien! Sorry sorry sorry, het ging gewoon over mensen op Q in het algemeen. Sorry!


    It's time to be happy again.

    Guyana schreef:
    (...)
    Nee hoor. Dat gaat maar 1x per laptop/computer. Het is met IP-adressen. Dus je mag nog zoveel accounts maken als je wil, je kan maar 1 kudo geven!


    Oh, oke (krul) -voelt zich nu dom-
    Haha, ik dacht sirieus dat dat kon(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb geen andere account, alleen 1 gedeelde.


    Life is hard and then we die

    Ik wilde gewoon ~opnieuw beginnen, daarom maakte ik een nieuwe aan :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Nee nee, sorry! Zo bedoelde ik het helemaal niet! Ik had jouw reactie erboven niet eens gezien! Sorry sorry sorry, het ging gewoon over mensen op Q in het algemeen. Sorry!

    Geeft niet joh, voel je niet aangevallen. ;o Het spijt míj dan weer. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb twee accounts en ik zit op allebei evenveel. Ik had eerst een omdat ik een naam wou reserveren voor mezelf, toen je nog de naam kon nemen die iemand anders ooit gehad had. Maar toen kreeg ik medelijden met die account omdat die begon te schimmelen. En toen ben ik er ook op beginnen posten. :')


    I lost myself in FM airwaves