• Ja want ik kijk een wedstrijd van PSV. Dan zie ik elke keer Ibrahim Afellay. Serieus man, ik sterf hier o.o

    Wie heeft ook wel zoiets? haha.

    Is dat op een positieve of negatieve manier? XD


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Is dat op een positieve of negatieve manier? XD

    Positieve dooh:9~

    Stiekem is dat negatief haha. :Y)


    SLOAN.

    Ik kijk alleen naar een voetbal wedstrijd als Cristiano Ronaldo erin voorkomt:9~

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 16:13 ]


    I love you

    Paintbrush schreef:
    Stiekem is dat negatief haha. :Y)

    Nietes(puh)

    we houden van Ibbi


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nee?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Logisch ook, je kijkt naar de verkeerde voetballer.

    Neem even de tijd om naar dat mooie koppie/lijf van Ola Toivonen te kijken, dan is elke wedstrijd van PSV een waar genot!


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Logisch ook, je kijkt naar de verkeerde voetballer.

    Neem even de tijd om naar dat mooie koppie/lijf van Ola Toivonen te kijken, dan is elke wedstrijd van PSV een waar genot!

    Nee dankje. Ibrahim Afellay is toch beter (':

    Haha, als Madrid wint op het einde van een match staar ik altijd naar de tv van 'Komop, iemand moet nu echt zijn shirt uittrekken'. Maar ik hoorde dat dat verboden was, neh? D:


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Haha, als Madrid wint op het einde van een match staar ik altijd naar de tv van 'Komop, iemand moet nu echt zijn shirt uittrekken'. Maar ik hoorde dat dat verboden was, neh? D:

    aha idd me to. maar wat een geluk dat het naar de wedstrijd wel mag! alleen tijdens de wedstrijd niet ):


    Everything is worse without music.

    Soldier schreef:
    Haha, als Madrid wint op het einde van een match staar ik altijd naar de tv van 'Komop, iemand moet nu echt zijn shirt uittrekken'. Maar ik hoorde dat dat verboden was, neh? D:

    Na de wedstrijd is het wel toegestaan. Als je het tijdens de wedstrijd doet, krijg je een gele kaart. o.o