• Ik keek daarnet op de schoolsite en daar staan dus sinds vandaag de lessenroosters op. Wat zie ik? Ik heb 4 dagen een achtste lesuur ;o
    Dat is dus de maandag, dinsdag, donderdag én vrijdag van 8.10 tot 16.45 uur les ;o En ik begin 3 dagen met Frans.
    Mijn maandagvoormiddag ziet er zo uit: Frans, wiskunde, Engels en fysica. Echt, ik heb er zo hard geen zin in :'D

    Maar, hoe is jullie lessenrooster? Goed of slecht? (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 12:55 ]


    Never run out of reasons to smile...

    ik weet maandag mijn rooster pas.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet mijn rooster pas na dinsdag.
    Maar je hebt wel een prutrooster!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben morgen om 11:55 uit :D


    Life is hard and then we die

    Ik weet het morgen pas, maar bij ons is het zo dat het in het eerste trimester nog een deel veranderd en dat we dus enkel een voorlopig rooster krijgen. Ik hoop alleen dat het defenitieve gaat meevallen. Maar dat weet ik pas in oktober of november...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hier in België heb je gewoon heel je middelbare schooltijd een vast rooster. ^^

    Tenminste, toch als je ASO doet of dergelijke, dacht ik. (:

    Heb dus élke dag van 08:30u tot 16:00u les, behalve op woensdag. Dan is het van 08:30u tot 12:05u.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 13:00 ]

    Ik weet dat pas morgen. ö Morgen eerste schooldag, aaaah.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Heeeeeel goed! Maandag en Vrijdag kan ik lekker uitslapen & Dinsdag en Woensdag ben ik om half 1 uit!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 12:50 ]


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Ik ga vandaag mijn rooster halen. om 3 uur.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Prodigy schreef:
    Hier in België heb je gewoon heel je middelbare schooltijd een vast rooster. ^^

    Tenminste, toch als je ASO doet of dergelijke, dacht ik. (:

    Heb dus élke dag van 09:30u tot 16:00u les, behalve op woensdag. Dan is het van 09:30u tot 12:05u.

    Beginnen julie om 09:30 en hebben jullie gedaan om 16:00? o.o Bij ons beginnen we zo om 08:20 en we hebben geaan om 15:25. Ja, ik woon in België. 8D En ja, meestal hebben die van TSO of BSO een achtste lesuur.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb echt zo'n raar rooster .___.
    Ik moet maandag van 8.10 tot 16.50, met 2 tussenuren ><
    En woensdag van 10.55 tot 15.00
    Echt heel raar ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Prodigy schreef:
    Hier in België heb je gewoon heel je middelbare schooltijd een vast rooster. ^^

    Tenminste, toch als je ASO doet of dergelijke, dacht ik. (:

    Heb dus élke dag van 09:30u tot 16:00u les, behalve op woensdag. Dan is het van 09:30u tot 12:05u.

    Ik woon in België en volg ASO :'D
    Maar in de eerste jaren heb je maar 7 lesuren, hoe ouder je wordt komen er achtste lesuren bij, en dan heb je dus een extra lesuur :x
    En ja, de woensdag heb ik ook gedaan om 11.50, maar de rest zijn lange dagen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 12:57 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Beginnen julie om 09:30 en hebben jullie gedaan om 16:00? o.o Bij ons beginnen we zo om 08:20 en we hebben geaan om 15:25. Ja, ik woon in België. 8D En ja, meestal hebben die van TSO of BSO een achtste lesuur.

    Oh wacht, 08:30u. :Y)

    Typfoutje. :Y)

    Optimistic schreef:
    (...)
    Ik woon in België en volg ASO :'D
    Maar in de eerste jaren heb je maar 7 lesuren, hoe ouder je wordt komen er achtste lesuren bij, en dan heb je dus een extra lesuur :x
    En ja, de woensdag heb ik ook gedaan om 11.50, maar de rest zijn lange dagen.

    Had dus een foutje gemaakt, die 09:30u moet 08:30u zijn. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Had dus een foutje gemaakt, die 09:30u moet 08:30u zijn. :Y)

    Haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik krijg die morgen pas. (Eerste schooldag) (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.