• Ja, mijn rode Samsung i 480. Als ik foto's maak zegt hij opslaan mislukt en ik heb al alle foto's verwijdert, en ik heb zelfs een geheugenkaart. En soms gaat hij ook vast lopen of heel sloom doen, en ik heb hem nog geen eens een jaar. En als ik een muziekje wil afspelen van iemand zegt ie 'dit bestand bestaat niet' echt kan een mobiel virussen hebben ofzo? En ook als ik mijn mobiel aan sluit op mijn USB van mijn pc, dan doe ik hem er weer uit en 5 minuten later ligt internet eruit, en dan iedere keer als mijn mobiel er aan heeft gelegen, en soms ook niet dan blijft internet. Bah.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb geen idee, ik heb nog nooit zoiets gehad. Het kan zijn dat je mobiel gewoon kapot is, lijkt mij.
    En ik heb even snel gezocht, en ik weet nu waar het aan zou kunnen liggen, want een vriendin van me had hetzelfde mobieltje en bijna dezelfde klachten...


    Destroy what destroys you.

    Terug naar de winkel?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oh,,lotgenootjes!
    die van my doet ook raar. ineens zyn egt al mijn sms'en verdwenen,en da's ni leuk,al die lieve sms'en die k ooit heb gekregen... GONE!
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reassurance schreef:
    Terug naar de winkel?


    Ik heb hem bij de rabobank weg. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus