• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Mijn dagen gaan echt nooit zoals ik het wil. :'D


    Your make-up is terrible

    Dit doet zo vreselijk veel pijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Sorry pap, maar ik ga echt niet op elke verpakking kijken of er geen rare ingrediënten inzitten. Want jij vind glucosesiroop al raar. Dan kunnen we niks meer eten.


    Your make-up is terrible

    Ik zeg gisteren nog dat ik alleen met je verder ga als je ons serieus neemt en dat beloofde je. En nog geen 12 uur later zeg je dat je van d'r houdt en wat je allemaal met d'r wilt doen? Leugenaar.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vandaag maar weer eens een keertje lang blijven bij boogschieten. Misschien hoor ik dan weer bij de club...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Errmegerrd. Kapsalon is goddelijk :9~


    26 - 02 - '16

    "To be ignorant of what occurred before you were born is to remain always a child."
    Dit is de reden waarom ik ervan houd Latijn te volgen op school. Dankjewel, Cicero.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Docente van de opdrachten waar ik eerder over klaagde omdat de opdracht erg vaag was en halve zinnen bevatte: "I hate it when people don't read the assignment!"

    JOH

    + ik kreeg volgens mij een soort halve oogrol toen ik hallo zei, en ummm??? (want blijkbaar ben ik nu in de categorie Leerling Die Geen Moeite Doet belandt door die opdracht en dat zou mij niet zo dwars moeten zitten maar dat doet het wel want ik ben die ene Braafste Leerling Die Je Zult Vinden, dammit, ik bleef letterlijk na het college om Random Jongen Naast Mij hulp aan te bieden met zijn werk omdat de docente hem in twee uur geen enkele keer had gevraagd of het ging en hij echt nergens kwam in zijn eentje, maar los van mijn eigen trots is het echt gewoon heel kut voor iedereen die het vak serieus lastig te volgen vindt dat ze speeches houdt met "people don't want to think" omdat ze oh zo teleurgesteld is als BIJNA IEDEREEN EEN OPDRACHT SLECHT MAAKT (wat een hint zou moeten zijn, hoi, hallo, hij staat recht voor je neus))

    + ik kan nog even doorgaan met klachten over specifieke dingen maar samengevat: UGH


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo aan fysica beginnen. Eens kijken of ik het red om tot half 9 aan het vak bezig te zijn of dat ik halverwege toch maar weer afhaak.


    Stenenlikker

    Als je naar die 120 kijkt is die relapse niet eens zo heel erg. Proud (bloos)

    Ik ben zo moe van vandaag.

    Zoveel zin in Fantastic Beasts

    Een klasgenoot wilt dat ik haar verslag na kijk, maar het staat echt bomvol fouten en nu voel ik me een zeikerd dat ik overal een opmerking heb bij geplaatst


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guess I'm just too much in every friendship. Ugh I hate ME.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 20:21 ]

    Frey_ schreef:
    Guess I'm just too much in every friendship. Ugh I hate ME.


    Dear, you're not. Ik hoef maar op Q rond te kijken om te zien hoezeer de mensen je mogen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28