• Meg is 20 jaar. Een vrolijke goth girl die een kunstopleiding doet in Utrecht. Aan de rand van Utrecht zit ze met 15 man in een studentenhuis met 2 etages die erg nauw bevriend zijn. Het is nu ruim twee jaar sinds haar vriend in een auto-ongeluk is omgekomen. Na een jaar keihard feesten (aka verdiet wegzuipen/met drugs de realiteit uit de weg gaan) is de rust weer terug gekeerd in Meg haar leven. Naja, laten we zeggen dat ze er meer controle over heeft en de drugs weer compleet achter zich heeft gelaten.

    Door een onverwachte wending beland Meg met een huisgenoot in bed. Dat uiteindelijk resulteert in 'sex-maatjes'. Ze weten het verborgen te houden voor de rest van het huis.

    Uiteindelijk ontmoet Meg een jongen waarvan ze denkt dat dat wel eens haar echte vriendje zou kunnen worden, maar of haar sex-maatje het daar mee eens is...?

    ---

    Klinkt dat goed in de oren ;p? of beter gezegd, maar dat klinkt nou eenmaal niet: leest het goed in de ogen? uhm xD ja het is wel echt 16+ !! :Y) er is nog maar 1 hoofdstuk uit. heel misschien morgen hoofdstukje als ik tijd heb maar anders moet je een abbo nemen zodat je mijn story niet vergeet want morgen ga ik op vakantie met mn vriend t/m donderdag ^^!

    xxx Simone


    Don't give up. You're not thinking.

    Sex-maatje.
    Seks-maatje?

    SEKS-MAATJES?

    SSSSEKS-MMMMAAAATJESSSSS!




    -clears throat-

    Ik vind het niks.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Sex-maatje.
    Seks-maatje?

    SEKS-MAATJES?

    SSSSEKS-MMMMAAAATJESSSSS!




    -clears throat-

    Ik vind het niks.

    My hero! _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    GATES schreef:
    Sex-maatje.
    Seks-maatje?

    SEKS-MAATJES?

    SSSSEKS-MMMMAAAATJESSSSS!




    -clears throat-

    Ik vind het niks.

    Overdrijven is ook een kunst.

    On: sorry, niet mijn soort storie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall