• Want mijn mams gaat zo een shirt van Torres bestellen! -freakt- En en.. Ja, een rode van Spanje. -freakt nog meer- En en.. Ik ben net naar the last airbender 3D geweest, en o men, die bril gaf me hoofdpijn in het begin. ;x En die Zuko was lekker. -bloos- Oké, even ontopic: Ik sleur mijn moeder zo naar boven om haar hoogstpersoonlijk dat shirt te gaan bestellen. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ah wat veet! (:
    Ik krijg binnenkort ook een Torres shirt -omdat mijn nichtje een weddenschap verloor van me- 8D

    Bofkont ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik krijg een Fabregas shirt !!!!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Ik krijg een Fabregas shirt !!!!


    Die vraag ik voor me bday! ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vond de 3D-kwaliteit van die film echt niks. De voorfilmpjes hadden betere 3D :Y) Maar deel 2 wordt in 3D gefilmd ipv veranderd in 3D nadat het is gefilmd =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    Ik vond de 3D-kwaliteit van die film echt niks. De voorfilmpjes hadden betere 3D :Y) Maar deel 2 wordt in 3D gefilmd ipv veranderd in 3D nadat het is gefilmd =3


    Ik zag idd ook niet zoveel 3D effecten, ik had eigenlijk verwacht als dat vuur kwam dat je dat dan op je af zag komen, maar niet dus. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nou ben ik jaloers D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ecstasy schreef:
    Ah wat veet! (:
    Ik krijg binnenkort ook een Torres shirt -omdat mijn nichtje een weddenschap verloor van me- 8D


    oh,,k ga ook een weddenschap winne, ma wel 1 voor een Ramos( (H)) t-shirt :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reassurance schreef:
    Nou ben ik jaloers D:

    Ik heb een Fabregas shirt besteld!(H)
    Maar dat wist je al...

    En the last airbender is vet :D..
    Ik was naar de gewone geweest, hier was geen 3D...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.