• Ik weet het, stomme titel, maar oke.
    --
    Ik ben dus met een vriendin (R.) op msn, en ze was dus heel verdrietig, want een vriendin (laten we d'r L. noemen) had dus tegen had tegen haar gezegd dat ze haar thuissituatie als excuus gebruikt, dat ze raar deed, en arrogant was.
    R. gebruikt haar thuissituatie dus niet als een excuus. Ze is er dus laatst achter gekomen dat haar mam heeft kanker heeft, haar pa is alcoholist, en als haar mam dood gaat -wat dus hoogstwss een keer gebeurt, ookal wil ik dat niet- moet ze naar een pleeggezin, aangezien haar pa niet stabiel is om voor d'r te zorgen. En nu zit die L. (ja, op dit moment) aan iedereen te vragen wat ze R. vinden, en als ze raar zeggen, zegt L. dat dus tegen R. Het klinkt confusing, maar ik ben best wel boos.
    Ik weet hartstikke goed hoe R. zich voelt, en ik heb heel erg zin om L. meppen.
    ----
    Er kunnen fouten in zitten, maar ik ben gewoon heel boos.
    Zeik/overdrijftopic, sorry, moet er gewoon uit.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 21:05 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ocharme.
    Wat voor een rotwijf is die L? O_o
    Ik zou daar ook zin in hebben :3 Zeg haar hoe laag en arrogant zij wel niet is door dat te doen, ze maakt zichzelf alleen maar belachelijk. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou L. gewoon slaan, maar dat komt denk ik omdat er ook over mij werd gezegd dat ik mijn thuissituatie gebruikte. Zoiets pik je niet..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    En je noemt die L. nog een vriendin? Wat een zielig kind is dat zeg. Vertel haar dat ze laag bezig is? Volgens mij is zij zelf gewoon heel erg onzeker en probeert ze dat zo niet te laten opvallen. Negeer haar dan gewoon ofzo, een echte vriendin is ze dan ook niet. ;o

    Ecstasy schreef:
    En je noemt die L. nog een vriendin? Wat een zielig kind is dat zeg. Vertel haar dat ze laag bezig is? Volgens mij is zij zelf gewoon heel erg onzeker en probeert ze dat zo niet te laten opvallen. Negeer haar dan gewoon ofzo, een echte vriendin is ze dan ook niet. ;o


    Ik wist geen beter woord voor viezekutslet dan 'vriendin' xd


    I hope heaven needs you more than I do now.

    mag ik L slaan ?? :Y)
    ze is egt laag bezig

    Verdomme, ik mag die L niet!
    Het enige wat jij kan doen is denk ik er voor je vriendin zijn, en die L zoveel mogelijk negeren. Dat kind is laag en zielig dat ze dit soort dingen doet. Sterkte aan je vriendin!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    oké ik zeg een ding. "rotwijf is dat"


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Als je zoveel zin hebt om haar te slaan; doe dat dan. Je hebt een goede reden. Als R het moeilijk heeft, wat heel logisch is, moet je zoiets niet zeggen. En anders ook niet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California