• Ik zit op school en er is dus een heel knappe jongen. Maar mijn vrienden zeggen van niet, ik dus wel. En we waren een soort van spelletje aan het spelen. Eigenlijk ik begon eerst door op een jognen aflopen en zeggen dat mijn vriendin erop is, Dunia. De jongen heet Nazarich, hij zit elke speeltijd alleen. En Dunia heeft het ontdekt en ze liep op de jongen die ik juist knap vind, af. Ze zei 'Ja, Thida is op u verliefd.' En ik schaamde me om dat moment. Zijn vrienden keken me aan. Sindsdien kijkt hij naar mij. Best wel leuk maar ik vind het eng.

    Dan eergisteren vrijdag waren we weer begonnen. Telkens als Dunia op een jongen afliep en zij dat ik erop was deed ik dat ook. Op dat moment liep ze weer op die jongen die ik knap vind af. En zei ' Ja, Thida is zo smoor op. En wilt u gsmnummer.' Ik deed niets want ik was gaan lopen. Ik schaamde me zo dood. En nu wil ik haar terugpakken en ik weet niet hoe?


    When words fails, music speaks

    Niet doen. Je moet het gewoon laten. Na een tijd stopt die vriendin van je wel. En anders zeg je dat je het niet leuk vind dat ze dat doet. En zo erg is het toch niet om iemand leuk of knap te vinden? (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hij zit elke pauze alleen, maar z'n vrienden keken je aan? Vaag


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een kinderachtig spelletje.. :X
    Maar goed.
    Ik zou niet weten hoe je 'r mee kan terugpakken, behalve er gewoon mee stoppen of zo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kom op zeg, je bent 12. Enjoy life!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Laat het met rust en vertel hem dat het een spel was, maak geen ruzie voor een stom spelletje!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...