• We zijn op zoek naar nieuwe beta-readers!!

    Meer info op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Aanmelden kan t/m donderdag 2 september 23u59...

    Vervolgens zullen de mods nieuwe beta's selecteren uit de aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 12:25 ]


    Dit is mijn signature...

    IK ga hem invullen.Veel succes iedereen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb me aangemeld en heel erg mijn best gedaan, want ik wil het heel graag worden, hahahah. :'DD
    Succes iedereen!
    :9~


    All was well.

    Prodigy schreef:
    Als je je aanmeldt, moet je er wel aan denken dat het beta-readen énorm veel werk is, dus je zult je dag in, dag uit de volle tweehonderd procent moeten geven. :'D

    Succes verder! ^^


    Daarom meld ik me niet aan heb het al druk genoeg met stage van dat op en neer reizen. (krul)

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, Mey was zelf opgestapt. Die is zich gaan concentreren op THH geloof ik.


    Die is daar ook mee gestopt, las ik.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 17:40 ]

    Waarom niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Als je de mensen die het laatste beta zijn geworden gaat zoeken, zie je dat er eentje geen beta meer is. Ook eentje die al langer beta is. Alleen ga ik de namen niet zomaar neerkwakken, dat vind ik zielig.


    Er zijn ook mensen die zelf opgestapt zijn. Mey inderdaad, maar ik ook :'). Door gebrek aan tijd & plezier. Het was echt téveel werk, dus ik ben blij dat mensen mijn plaats kunnen innemen die er wel plezier en tijd voor hebben :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oehw ik wil dit echt zo graag! :9~ Dit is nu al mijn zoveelste poging :') Hopen dat het lukt _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Aangemeld. :Y)
    Succes iedereen! (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Stripe schreef:
    (...)
    Wil je zeggen dat je er een uur over hebt gedaan? oÔ

    Nee, ik was aan het msn'en en ondertussen typen. Dan gaat mijn aandacht meer uit naar de msn, dus had ik die toen maar uitgegooid.(krul)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 21:25 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik meld me niet aan. Ik vind Beta-Reader niks voor mij xD Moderator of Bemiddelaar zou wel leuk zijn. Maar Beta-reader, nee, daar ben ik niet goed in:P

    Wel succes iedereen die meedoet :D(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Veel succes iedereen!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    I'm in the game :']

    Good luck everyone! Xx


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    aangemeld =3.


    You got my heart and I don't know how you did it.

    Ik heb me aangemeld.. Nu kan ik alleen maar hopen (H) Misschien ben ik raar dat ik dit leuk vind, maar ik ben tenminste niet de enige die houdt van verbeteren ;).

    Ik wil de uitslag al kennen! ):


    All was well.

    Jean schreef:
    Ik wil de uitslag al kennen! ):


    Haha, over 5 dagen sluit het pas en dan duurt het nog wel even voordat de uitslag er is ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.