• Hoi, Ik heb ruzie met mijn beste vriendin om een jongen. We zijn namelijk verliefd op dezelfde, en gisteren zijn die jongen en ik uit geweest en zij heeft ons gezien. Er is nog niets tussen die jongen en mij, maar zij denkt van wel en ze is nu harstikke kwaad.

    Maar ik wil heel graag verkering met die jongen, maar wel zonder dat ik mijn BFF kwijt raak, wat nu?

    Cloë

    Update: Mijn bff en ik zijn eruit, we hebben hem laten kiezen en hij heeft besloten voor mij te gaan. Mijn bff is er helemaal niet kwaad om dat wij nu dus iets hebben en ze vond de smsje's die ik laatst van hem kreeg zelfs enorm cute.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 20:43 ]


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    nerveus schreef:
    Laat dit niet gebeuren! Laat geen jongen tussen jou en je beste vriendin komen. Denk even na. Straks heb je iets met die jongen, en jij en je bff zijn geen vriendinnen meer. En dan gaat het na een maand uit met die jongen. Dan heb je ze geen van beide meer :O Kies voor de vriendschap met je bff ;) Zeg tegen haar dat je haar niet kwijt wilt en geen ruzie wilt maken om een jongen. Spreek af dat jullie hem geen van beide nemen. Daardoor zetten jullie je vriendschap alleen maar op het spel. En daarbij, er zijn genoeg andere leuke jongens op de wereld :P

    Succes!


    All this dampness is damp.

    Ik zou voor de vriendschap gaan, zo'n soort keuze heb ik ook ooit gehad en heb nog steeds de goeie keuze gemaakt :'D


    -

    BlueElephant schreef:
    Jij weet of het een goede vriendin is.
    Liefde is veel, maar ooit zal het uitgaan [op deze leeftijd vind je normaal je toekomstige niet] en dan ben je je vriendin kwijt. (':


    Het spijt me maar om eerlijk te zijn snap ik niet wat je bedoelt met dat je op deze leeftijd normaal de ware niet tegenkomt. Volgens mij kan je de ware liefde altijd tegen komen, maakt niet uit of je nou 3 bent of 78.

    Vat het niet persoonlijk op, maar die zin snapte ik niet helemaal, maar je advies is wel heel goed.:)


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    nerveus schreef:
    Laat dit niet gebeuren! Laat geen jongen tussen jou en je beste vriendin komen. Denk even na. Straks heb je iets met die jongen, en jij en je bff zijn geen vriendinnen meer. En dan gaat het na een maand uit met die jongen. Dan heb je ze geen van beide meer :O Kies voor de vriendschap met je bff ;) Zeg tegen haar dat je haar niet kwijt wilt en geen ruzie wilt maken om een jongen. Spreek af dat jullie hem geen van beide nemen. Daardoor zetten jullie je vriendschap alleen maar op het spel. En daarbij, er zijn genoeg andere leuke jongens op de wereld :P

    Succes!

    True, maar aan de andere kant laat die vriendin wel een kant van haar zien waar ik persoonlijk niet zo blij mee zou zijn. Stel, zij laat het afweten for the sake of friendship, geheid kun je er dan op zitten wachten dat die vriendin erop af gaat, omdat zij het de topicstarter niet gunt. Het is een kwestie van jaloezie en ik denk dat als je echte vrienden bent, dat je de ander de jongen wel gunt, ook al ben je zelf stikverliefd.

    Lastig geval...


    No growth of the heart is ever a waste

    CloeFeatLeah schreef:
    (...)

    Het spijt me maar om eerlijk te zijn snap ik niet wat je bedoelt met dat je op deze leeftijd normaal de ware niet tegenkomt. Volgens mij kan je de ware liefde altijd tegen komen, maakt niet uit of je nou 3 bent of 78.

    Vat het niet persoonlijk op, maar die zin snapte ik niet helemaal, maar je advies is wel heel goed.:)

    Klopt wel, maar je moet er niet vanuit gaan. Een jongen van een jaar of 16 zal minder een gezin en eeuwige verbintenis in zijn hoofd hebben dan iemand van 30, denk ik. Not sure tho :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Klopt wel, maar je moet er niet vanuit gaan. Een jongen van een jaar of 16 zal minder een gezin en eeuwige verbintenis in zijn hoofd hebben dan iemand van 30, denk ik. Not sure tho :']


    O zo bedoel je. Ja, als je het zo bekijkt heb je wel gelijk.


    Mensen die om je lachen hebben geen leven