• Hoi, Ik heb ruzie met mijn beste vriendin om een jongen. We zijn namelijk verliefd op dezelfde, en gisteren zijn die jongen en ik uit geweest en zij heeft ons gezien. Er is nog niets tussen die jongen en mij, maar zij denkt van wel en ze is nu harstikke kwaad.

    Maar ik wil heel graag verkering met die jongen, maar wel zonder dat ik mijn BFF kwijt raak, wat nu?

    Cloë

    Update: Mijn bff en ik zijn eruit, we hebben hem laten kiezen en hij heeft besloten voor mij te gaan. Mijn bff is er helemaal niet kwaad om dat wij nu dus iets hebben en ze vond de smsje's die ik laatst van hem kreeg zelfs enorm cute.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2010 - 20:43 ]


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Dat wordt kiezen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Liefde wacht nooit en het leven is gierig. Dus om nu even gemeen te zijn, waarom zou je niet voor die jongen gaan? Ja, omdat je vriendin van pissed is :\ Ze moet het maar accepteren dat jij ook met hem bevriend bent en hem ook leuk vind? (':


    your eyes are like stars in the night.

    Laat dit niet gebeuren! Laat geen jongen tussen jou en je beste vriendin komen. Denk even na. Straks heb je iets met die jongen, en jij en je bff zijn geen vriendinnen meer. En dan gaat het na een maand uit met die jongen. Dan heb je ze geen van beide meer :O Kies voor de vriendschap met je bff ;) Zeg tegen haar dat je haar niet kwijt wilt en geen ruzie wilt maken om een jongen. Spreek af dat jullie hem geen van beide nemen. Daardoor zetten jullie je vriendschap alleen maar op het spel. En daarbij, er zijn genoeg andere leuke jongens op de wereld :P

    Succes!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat nerveus zegt. Ze heeft 100% gelijk (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jij weet of het een goede vriendin is.
    Liefde is veel, maar ooit zal het uitgaan [op deze leeftijd vind je normaal je toekomstige niet] en dan ben je je vriendin kwijt. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    nerveus schreef:
    Laat dit niet gebeuren! Laat geen jongen tussen jou en je beste vriendin komen. Denk even na. Straks heb je iets met die jongen, en jij en je bff zijn geen vriendinnen meer. En dan gaat het na een maand uit met die jongen. Dan heb je ze geen van beide meer :O Kies voor de vriendschap met je bff ;) Zeg tegen haar dat je haar niet kwijt wilt en geen ruzie wilt maken om een jongen. Spreek af dat jullie hem geen van beide nemen. Daardoor zetten jullie je vriendschap alleen maar op het spel. En daarbij, er zijn genoeg andere leuke jongens op de wereld :P

    Succes!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik begrijp dat als je je tot iemand aangetrokken voelt, dat je het liefste met diegene gaat, omdat het kan. Tenminste, als het aan jou ligt, wel. En ik denk dat jouw vriendin er ook zo over denkt. Je kan mij niet wijsmaken dat zij geen fantasie over hem heeft or so.

    Maargoed, ik denk dat je voor je bf moet gaan. Als het uitgaat met hem omdat je voor hem hebt gekozen heb je niemand meer. B)


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Ik zou persoonlijk afspreken om die jongen te vergeten, maarja.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Yep, het klinkt misschien heel erg hard, maar dat wordt inderdaad kiezen. Óf je kan die jongen vragen tussen jullie te kiezen om voor eens en altijd duidelijkheid te hebben. Succes!


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    Yep, het klinkt misschien heel erg hard, maar dat wordt inderdaad kiezen. Óf je kan die jongen vragen tussen jullie te kiezen om voor eens en altijd duidelijkheid te hebben. Succes!


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Laat de jongen kiezen. Als jullie echte beste vriendinnen zijn, gunnen jullie elkaar die verkering.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Allebei niet meer naar hem omkijken. Tenzij je je vriendschap op het spel wilt zetten.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je beste vriendin is belangrijker dan die jongen, dus ofwel besluiten jullie samen dat niemand hem neemt, ofwel laten jullie hem kiezen.


    effort never betrays you

    Voiceless schreef:
    Allebei niet meer naar hem omkijken. Tenzij je je vriendschap op het spel wilt zetten.. :')


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    who's before bro's.


    everybody needs a song.